Οι δέκα εντολές των υπαλλήλων της Rolls-Royce: Τι επιτρέπεται; Τι απαγορεύεται;

Rolls-Royce 1

Η Rolls-Royce δεν είναι μια συνηθισμένη εταιρεία, οπότε και το καταστατικό των εργαζομένων της δεν θα μπορούσε να απέχει από τις αρχές και τις αξίες της.

Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν περίεργους κανόνες για τους υπαλλήλους τους. Για παράδειγμα, η GM άλλο χώρο στάθμευσης για τους υπαλλήλους που έρχονται στην δουλειά με δικά της οχήματα και άλλο χώρο για αυτούς που έρχονται με αυτοκίνητα άλλης μάρκας.

Ωστόσο, όλες οι μεγάλες εταιρείες εστιάζουν την προσοχή τους στη διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και διατηρεί υψηλό το ηθικό των εργαζομένων τους.

Rolls-Royce 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βρετανική μάρκα Rolls-Royce, η οποία ανήκει στο BMW Group, είναι συνώνυμο της πολυτέλειας και της υψηλής κλάσης, με την ασφάλεια, τις αρχές και το πάθος για τελειότητα να βρίσκονται στο επίκεντρο του χαρακτήρα των εργαζομένων. Η Rolls-Royce έχει αυστηρούς αλλά δίκαιους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν όλοι οι υπάλληλοί της.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να αναφέρουν προβλήματα

Θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ότι μια μεγάλη εταιρεία θα ήθελε να κρατήσει μυστικά τα προβλήματα που αφορούν τα προϊόντα της, αλλά αυτό δεν συμβαίνει στη Rolls-Royce. Αν και η ασφάλεια πρέπει πάντα να είναι δεδομένη, οι εργαζόμενοι δεν χρειάζεται να ανησυχούν για συνέπειες εάν μιλήσουν για θέματα ασφάλειας που βλέπουν σε ένα αυτοκίνητο της μάρκας. Αντίθετα, είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν το πρόβλημα, καθώς η ασφάλεια είναι ένας από τους πυλώνες της στρατηγικής της μάρκας.

Καθολική απαγόρευση καπνίσματος

Η εταιρεία λαμβάνει σοβαρά υπόψη την εικόνα και την υγεία των εργαζομένων της. Για την προστασία των μη καπνιστών από τους κινδύνους του παθητικού καπνίσματος, απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλα τα γραφεία και τις εγκαταστάσεις της Rolls-Royce. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι δεν απαγορεύεται να καπνίζουν, αλλά πρέπει να το κάνουν εκτός των εγκαταστάσεων.

Rolls-Royce 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ηθικοί

Σχεδόν το ένα τρίτο των κανόνων για τους υπαλλήλους της Rolls-Royce αφορούν το ήθος. Η εταιρεία διατηρεί έναν αυστηρό ηθικό κώδικα που καλύπτει τα πάντα, από τις εσωτερικές υποθέσεις μέχρι τις δημόσιες σχέσεις. Η εταιρεία έχει αυστηρούς κανόνες και σοβαρές συνέπειες για κάθε εργαζόμενο που εντοπίζεται να συμπεριφέρεται ανήθικα. Αυτές οι συμπεριφορές ποικίλλουν, από κακόβουλες πρακτικές έως δωροδοκία και εκβιασμό, μέχρι παρενόχληση και ουσιαστικά κάθε είδους συμπεριφορά που μπορεί να αμαυρώσει την εικόνα της Rolls-Royce, απαγορεύεται.

Απαγορεύονται οι πολιτικές συζητήσεις

Η Rolls-Royce διαθέτει ένα ειδικό τμήμα που ασχολείται με τα πολιτικά και κυβερνητικά ζητήματα. Εάν ένας εργαζόμενος θέλει να συσχετίσει την εταιρεία με ένα δημόσιο πρόβλημα, θα πρέπει πρώτα να έρθει σε επαφή με το συγκεκριμένο τμήμα. Ωστόσο, η Rolls-Royce δεν παίρνει σχεδόν ποτέ θέση σε αμφιλεγόμενα πολιτικά ζητήματα. Οι εργαζόμενοι επιτρέπεται να εκφράσουν τη γνώμη τους, αλλά μόνο ως ιδιώτες, και δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το όνομα της εταιρείας ή να μιλήσουν εκ μέρους της.

Rolls-Royce 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα μέτρα ασφαλείας κρατούνται μυστικά

Όπως κάθε κατασκευαστής, η Rolls-Royce έχει εισάγει ειδικά μέτρα ασφαλείας σε όλη την διαδικασία παραγωγής. Για να διατηρήσει τα υψηλά στάνταρ της, η Rolls-Royce έχει ένα σύνολο κανόνων που πρέπει να ακολουθεί κάθε εργαζόμενος. Το ποιοι είναι αυτοί οι κανόνες είναι... μυστικό. Αν θέλετε να τους μάθετε, πρέπει να ξεκινήσετε να εργάζεστε στην βρετανική εταιρεία.

Απαγορεύονται τα καλλυντικά

Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά η εταιρεία έχει μια εξήγηση για αυτή την απόφαση. Η Rolls-Royce θέλει τα αυτοκίνητά της να παραδίδονται στους πελάτες σε άψογη κατάσταση, επομένως οι εργαζόμενοι δεν επιτρέπεται να φορούν καλλυντικά, ούτε το δικό τους αποσμητικό ή άρωμα, όταν κατασκευάζουν αυτοκίνητα για να αποφευχθεί οποιαδήποτε πιθανότητα αλλοίωσης της “εμπειρίας” απόκτησης μίας Rolls.

Rolls-Royce 5

Λάβετε υπόψη τα κατοικίδια των πελατών

Στη Rolls-Royce είναι έτοιμοι να εκπληρώσουν κάθε επιθυμία του πελάτη τους, ικανοποιώντας ακόμη και τις πιο εξειδικευμένες απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένης της φροντίδας του κατοικίδιου του. Μία πελάτισσα ζήτησε πρόσφατα από την εταιρεία να δημιουργήσει έναν ειδικό χρωματικό τόνο δέρματος στο αυτοκίνητό του που να ταιριάζει με το τρίχωμα του σκύλου της. Η επιθυμία της κυρίας πραγματοποιήθηκε και η εταιρεία, που κερδίζει δεκάδες χιλιάδες ευρώ από την πώληση κάθε αυτοκινήτου, υποστηρίζει πλήρως τον κανόνα ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κώδικας ένδυσης για συνάντηση με πελάτη

Οι εργαζόμενοι δεν επιτρέπεται να φορούν μακιγιάζ ή αποσμητικό όταν δημιουργούν μια Rolls-Royce, αλλά πρέπει να φορούν τα σωστά ρούχα κατά την παρουσίαση και την παράδοση του αυτοκινήτου. Παραδόξως, η εταιρεία προσφέρει και ένα ειδικό αποσμητικό για τους εργαζόμενους που παραδίδουν τα καινούρια αυτοκίνητα στους πελάτες

Rolls-Royce 6

Συστάσεις για φίλους και συγγενείς

Είναι φυσιολογικό να βοηθάς έναν συγγενή ή οικογενειακό φίλο να βρει δουλειά. Ωστόσο, η Rolls-Royce λαμβάνει όλα τα μέτρα για να αποτρέψει την κατάχρηση εξουσίας λόγω σχέσεων. Οι εργαζόμενοι υποχρεούνται να αναφέρουν τυχόν σχέσεις τους με άλλα άτομα που εργάζονται στην εταιρεία (εάν υπάρχουν), ενώ δεν μπορούν να εργάζονται στο ίδιο τμήμα.

Πρέπει να είναι έτοιμοι να εφεύρουν... χρώματα

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο όταν αγοράζει μια Rolls-Royce. Ωστόσο, ο υποψήφιος αγοραστής έχει να διαλέξει μέσα από μία παλέτα χιλιάδων χρωμάτων αυτό που θέλει για το αυτοκίνητό του. Και αν κατά τύχη δεν αρέσει σε κάποιο απο τα υπάρχοντα χρώματα, οι πωλητές πρέπει να είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με τον πελάτη για να δημιουργήσουν και να κατοχυρώσουν την απόχρωση που επιθυμούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ