
Όταν οι ιθύνοντες στο εργοστάσιο της Honda στο Ohio έμαθαν ότι ένα Accord είχε ξεπεράσει τα 1,6 εκ. χιλιόμετρα, ζήτησαν από τον ιδιοκτήτη να τους το επιστρέψει για να το εκθέσουν και του χάρισαν ένα καινούργιο.
Το 1982, ένα Honda Accord βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Maryville του Ohio, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για τη βιομηχανία αυτοκινήτου στις ΗΠΑ, αφού ήταν μόλις το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε επί αμερικανικού εδάφους.
Μόλις έξι χρόνια αργότερα, το εργοστάσιο της Honda στο Ohio είχε ήδη κατασκευάσει 1 εκ. Accord. Αργότερα, έγινε γνωστό ότι ένα Accord LX τέταρτης γενιάς ξεπέρασε τα 1 εκ. μίλια (1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα). Οι υπεύθυνοι της Honda στην Αμερική εντυπωσιάστηκαν τόσο πολύ από την αντοχή του αυτοκινήτου, που το «επαναπάτρισαν» στο εργοστάσιο, χαρίζοντας στον ιδιοκτήτη ένα καινούργιο αυτοκίνητο.
BUY NOW

Εκεί διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητο λειτουργούσε χωρίς πρόβλημα, ακόμη και έπειτα από 185 αλλαγές λαδιών, 31 αλλαγές υγρών κιβωτίου, 13 σετ τακάκια φρένων, 72 ελαστικά, 9 ιμάντες χρονισμού, ενώ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι εν τω μεταξύ είχαν λανσαριστεί επτά ακόμη γενιές του ιαπωνικού μοντέλου.
Το εν λόγω Accord του 1990 συνέχισε να μην παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα ακόμη και όταν λανσαρίστηκε η ενδέκατη γενιά του μοντέλου, το 2023, εδραιώνοντας ακόμη περισσότερο τη φήμη της αξιοπιστίας που συνοδεύει τις ιαπωνικές εταιρείες -και εν προκειμένω τη Honda.

Κάτω από το καπό βρισκόταν ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας F22A1, του οποίου η μέγιστη ισχύς ανερχόταν στους 125 ίππους. Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος του επιτεύγματος αυτού του κινητήρα, 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα ισοδυναμούν με δύο ταξίδια στο φεγγάρι και πίσω, και μετά δύο γύρους γύρω από τη Γη.

Για να φτάσει κανείς αυτή την εντυπωσιακή «συγκομιδή» χιλιομέτρων, θα χρειαζόταν να οδηγεί περίπου 130 χιλιόμετρα την ημέρα, επί 34 χρόνια αδιαλείπτως, κάτι που προϋποθέτει όχι μόνο πάθος για την οδήγηση, αλλά και απόλυτη συνέπεια με τις εργασίες συντήρησης.
Ο πρώην ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, ένας τεχνικός της Honda, είχε αγοράσει το μπλε Accord το 1996, ενώ είχε ήδη 120.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Μάλιστα σύμφωνα με τον πρώην ιδιοκτήτη, το Accord LX παρουσίασε μόλις μία σοβαρή βλάβη, αφού χρειάστηκε αλλαγή αντλίας καυσίμου στα 1,2 εκ. χιλιόμετρα.
Με το αυτοκίνητο στην κατοχή της, η Honda έβαψε το αμάξωμα με το ίδιο “Laurel Blue” χρώμα με το οποίο το αυτοκίνητο είχε βγει από τη γραμμή παραγωγής, καταφέρνοντας να του προσδώσει έτσι όσο το δυνατόν περισσότερη από τη νεανική του αίγλη.
Πλέον, το Accord του ρεκόρ φυλάσσεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στις Η.Π.Α., ως μια απτή απόδειξη της κορυφαίας αξιοπιστίας που μπορεί να προσφέρει ένα αυτοκίνητο της φίρμας.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ