https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Ο νέος 4κύλινδρος κινητήρας της Toyota μπορεί να βγάλει 600 άλογα

Toyota G20E Engine

Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που ανακοίνωσε μια νέα οικογένεια 4κύλινδρων κινητήρων εσωτερικής καύσης, που θα προσφέρονται τόσο σε ατμοσφαιρικές όσο και σε υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις.

Όμως η Toyota ετοιμάζεται για colpo grosso αφού αυτές οι μονάδες, κυβισμού 1.5 και 2.0 λίτρων, φημολογείται πως έχουν μειωμένο μέγεθος και βάρος, με την αποτελεσματικότητα να με σημαίνει απαραίτητα πως θα θυσιαστεί η απόδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, ο μεγαλύτερος από τους δύο κινητήρες, δέχεται τη φροντίδα της Toyota Gazoo Racing, με μία εκδοχή να αφορά στο εντυπωσιακό GR Yaris M concept. Το άγριο hatch που έκλεψε την παράσταση τον περασμένο Ιανουάριο, στο πλαίσιο του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Αυτό «φορούσε» τον νέο κινητήρα «G20E» τοποθετημένο πάνω από τον πίσω άξονα. Ο πύραυλος… τσέπης διέθετε υπερσυμπιεστή IHI, εκτοξεύοντας την ισχύ περίπου στους 400-450 ίππους. Όμως σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το ταβάνι δεν είναι εκεί. Με έναν μεγαλύτερο υπερσυμπιεστεί, μπορεί να σπάσει και το φράγμα των 600 αλόγων!

Τιμή υπερδιπλάσια σε σχέση με του 3κυλινδρου υπέρ-τροφοδοτούμενου κινητήρα 1.6 λίτρων που έχουμε στα GR Yaris, GR Corolla και Lexus LBX Morizo RR. Κάπου εδώ όμως, ίσως πρέπει να σηκώσουμε λίγο το πόδι από το γκάζι του ενθουσιασμού. Ενώ οι 600+ ίπποι είναι τεχνικά επιτεύξιμοι με μεγαλύτερο turbo, η Toyota πιθανότατα θα συναντήσει ένα σημαντικό εμπόδιο - τους αυστηρότερους κανονισμούς. Μπορεί (και πιθανότατα θα) αναγκαστεί να αποσυντονίσει τον κινητήρα «G20E» για να μειώσει τις εκπομπές CO₂. Βέβαια ακόμα κι αν το τριψήφιο νούμερο συνολικής ιπποδύναμης ξεκινά με τον αριθμό 5, ακόμα και το 4, πάλι εντυπωσιακή επίδοση θα είναι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα οικογένεια τετρακύλινδρων της Toyota αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συνεργασίας – συγκεκριμένα, με δύο άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες και με στόχο, την παράταση της διάρκειας ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Mazda αναπτύσσει περιστροφικούς κινητήρες ως λύση επέκτασης αυτονομίας, ενώ η Subaru συνεχίζει να βελτιώνει τον κινητήρα boxer της. Ο υβριδισμός είναι ένας κοινός στόχος, αλλά η τριάδα εξερευνά επίσης καύσιμα ουδέτερα από άνθρακα, όπως υγρό υδρογόνο, βιοκαύσιμα και συνθετικά καύσιμα.

Κι όλα αυτά, ενώ αναμένουμε αρκετές σπορ ανησυχίες από την Toyota, με την επιστροφή του Celica ή/και του MR2.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ