Ντεμπούτο των νέων ελαστικών χωρίς αέρα της Hankook

Hankook i-Flex Hyundai L7

Η Hankook παρουσίασε στη CES του Λας Βέγκας τη δική της τεχνολογία ελαστικών χωρίς αέρα, τα i-Flex, τοποθετώντας τα στις τέσσερις γωνίες του πρωτοτύπου μικρο-κινητικότητας Hyundai L7.

Οι δύο κορεάτικες εταιρείες συνεργάστηκαν για να αποκαλύψουν μαζί ορισμένα από τα μελλοντικά τους σχέδια. Η Hankook τοποθέτησε τα νέας τεχνολογίας ελαστικά της στους τέσσερις τροχούς του πρωτοτύπου L7, καθένας εκ των οποίων περιστρέφεται κατά 180 μοίρες και διαθέτει δικό του ηλεκτροκινητήρα, τη μονάδα Plug & Drive (PnD).

Τα Hankook i-Flex έχουν διάμετρο 40 εκατοστών και πλάτος 10,5 εκατ. και βρίσκονται ακόμα στη φάση εξέλιξης, μέσω βιομετρικών μελετών και δοκιμών για τη μεγιστοποίηση της απορρόφησης των ανωμαλιών του δρόμου και της αντοχής στο βαρύ φορτίο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Hankook i-Flex

Το κυψελοειδές τους σχέδιο αποτελείται από πολλαπές στρώσεις υλικού που διασταυρώνονται και εμπλέκονται μεταξύ τους, ώστε η τρισδιάστατη δομή τους να παρέχει καλύτερη απορρόφηση. Οι εξαγωνικές και τετράγωνες κυψέλες έχουν διαφορετική σκληρότητα, εξασφαλίζοντας έτσι την σταθερότητα των ελαστικών υπό βαρύ φορτίο.

Το σχέδιο του πέλματος ακολουθεί τον ίδιο κυψελοειδή σχεδιασμό με τα τοιχώματα και η κοιλότητα της επιφάνειάς του σε σχήμα C αποσκοπεί στη μέγιστη επαφή της με το δρόμο, για τη βελτίωση της πρόσφυσης.

Hankook i-Flex
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα i-Flex της Hankook σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τις διαφορετικές ανάγκες περιστροφής των τροχών του συγκεκριμένου πρωτότύπου, σε διάσταση 10 ιντσών, συνεπώς δεν έχουν ακόμη εφαρμογή στην μαζική παραγωγή. Που σημαίνει ότι η Hankook δεν έχει δώσει κάποιο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα τα δούμε στους δρόμους.

Hankook i-Flex

Όμως, αναμφίβολα δείχνουν το μέλλον, καθώς εξελίσσεται η τεχνολογία ελαστικών χωρίς αέρα -ταυτόχρονα και από τις Goodyear και Michelin, μεταξύ άλλων- που θα αφήσει τα κλαταρίσματα για πάντα στο παρελθόν. Όποιος έχει χρειαστεί να αλλάξει λάστιχο στη βροχή, στα χιόνια ή στον καύσωνα, γνωρίζει την αξία που έχει κάτι τέτοιο.

Hankook i-Flex
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, η σημαντικότερη πτυχή της αποφυγής των κλαταρισμάτων έχει να κάνει με την οδική ασφάλεια και την αποφυγή ατυχημάτων, ενώ σύμφωνα με τη Hankook τα ελαστικά χωρίς αέρα έχουν και χαμηλότερο κόστος συντήρησης - καθώς δεν χρειάζονται διαρκή έλεγχο της πίεσης του αέρα ή μπαλώματα.

Hankook i-Flex

Κατά συνέπεια, με την διαρκή έρευνα των μεγάλων κατασκευαστών ελαστικών παγκοσμίως, η συγκεκριμένη τεχνολογία αναμφίβολα θα περάσει στην παραγωγή τα προσεχή χρόνια, μιας και εκτός όλων των άλλων η περιορισμένη αντίστασή τους στην κύλιση θα τα καθιστά ιδανικά για την πλυμμηρίδα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς

Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ