eko rally acropolis

Νέος υβριδικός κινητήρας θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη -Σε ποιες μάρκες θα τον δούμε

car-engine-horse

Η Horse Technologies, θυγατρική της Horse Powertrain, προχώρησε στην αποκάλυψη του νέου υβριδικού κινητήρα της, ο οποίος θα κατασκευάζεται εν μέρει στην Ευρώπη.

Η Horse Powertrain είναι μία εταιρεία με έδρα το Λονδίνο, η οποία αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ Geely, Renault και Aramco. Ο νέος κινητήρας ονομάζεται HR18 HEV και πρόκειται για το πρώτο κινητήριο σύνολο που σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου υπό την επωνυμία Horse Powertrain.

Η διαδικασία ανάπτυξης του κινητήρα ολοκληρώθηκε στα ερευνητικά κέντρα της εταιρείας στη Ρουμανία και την Ισπανία, ενώ η παραγωγή της θα γίνει στα εργοστάσια της Horse Technologies στην Προύσα της Τουρκίας και στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας.

Το σύστημα βασίζεται σε έναν θερμικό κινητήρα, ο οποίος ονομάζεται HR18, με την παραγωγή του να αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,8 λίτρων, ο οποίος αναμένεται να ζυγίζει 100 κιλά και να αποδίδει 108 ίππους (80 kW) και 172 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
renault

Ο κινητήρας HR18 λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και είναι σχεδιασμένος ώστε να μπορεί να λειτουργεί και με καύσιμο που περιέχει αιθανόλη σε ποσοστό έως και 10%. Μάλιστα σύμφωνα με την εταιρεία, πληροί πλήρως τα πρότυπα εκπομπών Euro 6e BIS και Euro 7.

Η ανάπτυξη του κινητήρα έγινε στο κέντρο R&D (Research & Development) του Βουκουρεστίου, ενώ η χύτευση, κατεργασία και τελική συναρμολόγηση θα πραγματοποιούνται στα εργοστάσια της εταιρείας στο Βαγιαδολίδ και την Προύσα.

engine production
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κινητήριο σύνολο HR18 HEV ενσωματώνει επίσης τη μπαταρία ιόντων λιθίου BTA Gen2, η οποία έχει χωρητικότητα 1,4 kWh, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων του συστήματος μπορεί να μεταδώσει μέγιστη ισχύ 436 Nm. Τέλος, το σύστημα χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομοτέρ που παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Αβέιρο της Πορτογαλίας και αποδίδει μέγιστη ισχύ 68 ίππων (50 kW) και ροπή 212 Nm.

Σύμφωνα με τον Patrice Haettel, διευθύνοντα σύμβουλο της Horse Technologies, «το κινητήριο σύνολο HR18 HEV αποτελεί το αποκορύφωμα της δουλειάς των ομάδων μας σε ολόκληρο το ευρωπαϊκό δίκτυο εργοστασίων και R&D κέντρων της εταιρείας, όπου αναπτύχθηκαν οι βασικές τεχνολογίες για το συγκεκριμένο έργο».

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ