Οδηγός Honda αγνόησε ανάκληση και το πλήρωσε με τη ζωή του

Οδηγός Honda αγνόησε την ανάκληση, το πλήρωσε με τη ζωή του

Ένας ακόμη άνθρωπος έρχεται να προστεθεί στην τραγική λίστα των θανάτων που έχουν καταγραφεί εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων της Takata, αυτή τη φορά σε μοντέλο της Honda.

Μπορεί η Takata να μην υπάρχει πια, ωστόσο οι ελαττωματικοί αερόσακοι που κατασκεύασε η ιαπωνική εταιρεία και βρίσκονται σε εκατομμύρια αυτοκίνητα συνεχίζουν να εκτελούν στην κυριολεξία κόσμο, όταν θα έπρεπε υπό κανονικές συνθήκες να σώζουν ζωές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλο που έχουν επισκευαστεί μέχρι στιγμής περισσότερα από 100 εκατ. οχήματα σε όλο τον κόσμο (67 εκατ. στις ΗΠΑ) με αερόσακους της Takata, η μεγαλύτερη ανάκληση που έχει γίνει στην ιστορία των τεσσάρων τροχών δεν έχει καταφέρει ακόμη να βρει το δρόμο της σε όλα τα αυτοκίνητα. Τα νούμερα των τραυματισμών και των θανάτων συνεχίζουν να ανεβαίνουν, μία και πλέον 10ετία μετά την έναρξη των ανακλήσεων.

Τελευταίο μέχρι στιγμής θύμα των αερόσακων που κατασκευάστηκαν, από τον άλλοτε ιαπωνικό κολοσσό στα συγκεκριμένα συστήματα ασφάλειας, είναι ο οδηγός ενός Honda Accord του 2002 στην άλλη μεριά του Ατλαντικού.

Σύμφωνα και με την Αρχή Οδικής Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ (National Highway Traffic Safe1ty Administration -NHTSA), η επιβεβαίωση για την ελαττωματική λειτουργία του αερόσακου της Takata έρχεται σχεδόν δέκα μήνες μετά τον θάνατο του άτυχου οδηγού τον περασμένο Φεβρουάριο. Τόσο ήταν το χρονικό διάστημα που χρειάστηκε ο αμερικάνικος οργανισμός για να ολοκληρώσει την έρευνα και να βρεθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του οδηγού που αποδόθηκαν στον αερόσακο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτός είναι ο τέταρτος θάνατος από ελαττωματικό αερόσακο της Takata τη χρονιά που διανύουμε στις Ηνωμένες Πολιτείες με την Honda να έχει επιβεβαιώσει ότι σε δικά της μοντέλα έχουν χάσει τη ζωή τους 17 άτομα και έχουν τραυματιστεί περισσότερα από 200, έως και τα τέλη του 2020. Συνολικά σε όλο τον κόσμο έχουν σκοτωθεί επίσημα περισσότερα από 32 άτομα από τους θανατηφόρους αερόσακους της Takata.

Το συγκεκριμένο Honda Accord είχε ανακληθεί επίσημα πριν από μία και πλέον 10ετία από τη Honda, το 2011. Για το συγκεκριμένο συμβάν οι επίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ιαπωνική εταιρεία είχε αποπειραθεί να επικοινωνήσει με τον ιδιοκτήτη του Accord, ο οποίος το αγόρασε μεταχειρισμένο το 2008, περισσότερες από 300 φορές (!) στο παρελθόν. Ο εν λόγω ιδιοκτήτης ωστόσο, για τον οποιοδήποτε λόγο αγνόησε την Honda, δεν ολοκλήρωσε ποτέ την επισκευή του Accord και τελικά σε τροχαίο ατύχημα το πλήρωσε με τη ζωή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κίνδυνος που εγκυμονούν οι εμπρόσθιοι αερόσακοι της Takata προέρχεται από τους ελαττωματικούς τους πυροκροτητές. Οι τελευταίοι μπορεί να ενεργοποιηθούν σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος και να διαλυθούν ανεξέλεγκτα στέλνοντας στην καμπίνα αλλά και στο πρόσωπο του οδηγού μεταλλικά θραύσματα.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ