Αυτοί είναι οι νέοι σταθμοί του Μετρό της Αθήνας -Πού θα κατασκευαστούν

Μετρό

Τρεις νέοι σταθμοί θα εξυπηρετούν τους κατοίκους της Δυτικής Αττικής, βάζοντας τέλος στη συγκοινωνιακή απομόνωση της περιοχής.

Μολονότι το μεγάλο ενδιαφέρον γύρω από τους νέους σταθμούς του Μετρό της Αθήνας συγκεντρώνει η νέα Γραμμή 4 (πορτοκαλί) που θα αλλάξει πλήρως τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας, άνευ απροόπτου θα προηγηθεί η υλοποίηση τριών άλλων σταθμών που θα πάρουν θέση στο δυτικό μέρος της πρωτεύουσας.

Πρόκειται για την επέκταση της Γραμμής 2 (κόκκινη) προς Ίλιον, ένα έργο στο οποίο εκκρεμεί η δεύτερη φάση του διαγωνισμού που αφορά στην κατάθεση των τεχνικών και εν συνεχεία οικονομικών προσφορών, ώστε να αναδειχθεί ο ανάδοχος και να πιάσουν δουελιά τα τα πρώτα εργοτάξια. Οι εταιρείες/σχήματα που έχουν καταθέσει ενδιαφέρον είναι οι ΤΕΡΝΑ , ABAΞ, IΝΤΡΑΚΑΤ και ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετρό Αθήνας

Πού θα κατασκευαστούν οι 3 νέοι σταθμοί

Η επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής» προς τη Δυτική Αττική περιλαμβάνει γραμμή μήκους 4 χλμ. και τους 3 νέους σταθμούς Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο. Ο Σταθμός «Παλατιανή» χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου και διαθέτει 2 εισόδους εκατέρωθεν της Οδού Θηβών.

Ο Σταθμός «Ίλιον» χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ελαιών και διαθέτει 2 εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών και πρόβλεψη σύνδεσης/μετεπιβίβασης επιβατών με τον ομώνυμο Σταθμό της μελλοντικής επέκτασης της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη.

Ο Σταθμός «Άγιος Νικόλαος» χωροθετείται κάτω από το τμήμα της ομώνυμης οδού και τμήμα του διαμορφωμένου χώρου πρασίνου που βρίσκεται μεταξύ των οδών Παραμυθιάς, Ολύνθου, Ζίτσης και Αγ. Νικολάου.

επέκταση Γραμμής 2 Μετρό
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προβλέπεται δε η επέκταση του Αμαξοστασίου Ελαιώνα σε γειτονική όμορη περιοχή εμβαδού περίπου 20 στρεμμάτων στη γωνία των οδών Αγίας Άννης και Πιερίας, η οποία σήμερα καταλαμβάνεται κυρίως από αποθήκες του τέως εργοστασίου της Αθηναϊκής Χαρτοποιίας και από άλλες ιδιοκτησίες.

Η παράδοση του έργου στο επιβατικό κοινό θα επιφέρει τη μείωση των χρόνων μετακίνησης από το κέντρο της Αθήνας στη Δυτική Αττική (και αντίστροφα), καθώς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το δρομολόγιο Ίλιον-Σύνταγμα θα εκτελείται σε 20 λεπτά, και το Ίλιον-Ομόνοια σε 15 λεπτά.

Το έργο έχει προϋπολογισμό 550 εκατ. ευρώ και προθεσμία ολοκλήρωσης 57 μήνες, δηλαδή 4 χρόνια και 9 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Εφόσον, λοιπόν, το τελευταίο γίνει στις αρχές του επόμενου έτους, τότε οι τρεις νέοι σταθμοί θα ολοκληρωθούν πριν το 2029.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ