To νέο VW Polo των 207 ίππων αποκαλύπτεται (επίσημο)

VW Polo GTI ανανεωμένο επίσημη αποκάλυψη 2021

H Volkswagen προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του ανανεωμένου Polo GTI που έρχεται να πάρει τη θέση του στην κορυφή της γκάμας του μικρού των Γερμανών.

Έπειτα και από την επίσημη "διαρροή" των πρώτων φωτωγραφιών του ανανεωμένου Volkswagen Polo GTI, μέσω του λογαριασμού Linkedin του Ralf Brandstätter, διευθύνοντα συμβούλου της Volkswagen Passenger Cars, η γερμανική εταιρία προχώρησε στην πλήρη αποκάλυψη των λεπτομερειών του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως αναμενόταν, οι εξωτερικές διαφορές εντοπίζονται στα ολοκαίνουρια LED φωτιστικά σώματα, με την ανανέωση να έχει επηρεάσει και τη σχεδίαση των πίσω. Ανασχεδιασμένος είναι επίσης ο πίσω αλλά και ο εμπρός προφυλακτήρας με τη φωτεινή μπάρα που διατρέχει κατά μήκος τη γρίλια να δίνει τη δική της πινελιά στο εμπρός μέρος. Τα πολυπόθητα GTI σήματα είναι επίσης παρόντα σε εμφανή σημεία, κάτι που επαναλαμβάνεται και στο εσωτερικό. Εκεί κυριαρχούν το μαύρο και το κόκκινο χρώμα με το δεύτερο να κάνει την εμφάνιση του και στις ραφές του επιλογέα και του τιμονιού αλλά και στα σπορ καθίσματα με τη σήμα κατατεθέν καρό επένδυση.

Το ανανεωμένο VW Polo GTI των 1.286 κιλών παρουσιάζεται ελαφρώς ισχυρότερο σε σχέση με το απερχόμενο με την ισχύ του δίλιτρου TSI να έχει ανέβει στους 207 ίππους (από 200) και τη μέγιστη ροπή των 320 Nm να κορυφώνεται στις 1.500 σ.α.λ. και να παραμένει σταθερή έως και τις 4.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 6,5 δευτερόλεπτα (6,7 πριν) και η τελική αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα. Η ροπή φτάνει φυσικά στους εμπρός τροχούς μέσω του στάνταρ DSG κιβωτίου των επτά σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο οδηγός έχει στη διάθεση του πέντε προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Individual, Normal και Sport, τα οποία επηρεάζουν την απόδοση του μοτέρ, το "βάρος" του τιμονιού αλλά και την απόκριση του αυτόματου κιβωτίου, μεταξύ άλλων.

Προσοχή έχει δοθεί και στη δυναμική συμπεριφορά του Polo GTI με το μοντέλο να φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό του το «πακέτο» Sports Running gear αλλά και ηλεκτρονικό διαφορικό. Το πακέτο μηχανικών βελτιώσεων χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 15 χλστ. σε σχέση με τα συμβατικά Polo με την ανάρτηση να έχει βελτιωθεί στα σημεία χωρίς να θυσιάζει την άνεση, σύμφωνα με τους Γερμανούς. Οι στάνταρ τροχοί έχουν διάμετρο 17 ιντσών με τη VW να προσφέρει προαιρετικά και 18ρηδες.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανανεωμένου Polo ανήκει και το νέας γενιάς multimedia σύστημα των Γερμανών «Ready2Discover», το οποίο φέρει οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας με διαγώνιο στις 8 ίντσες κια συμπληρώνει τον στάνταρ πίνακα πληροφοριών του οδηγού των 10,25 ιντσών. Το σύστημα μπορεί να αναβαθμιστεί προαιρετικά σε δύο διαφορετικά επίπεδα με την οθόνη να φτάνει για αυτές τις περιπτώσεις στις 9,2 ίντσες. Στο στάνταρ σύστημα περιλαμβάνονται και οι online υπηρεσίες των Γερμανών «We Connect», ενώ ανάλογα με την έκδοση μπορούν να ενσωματωθούν και οι υπηρεσίες streaming.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του ανανεωμένου Polo GTI ξεχωρίζουν τα στάνταρ IQ.LIGHT LED matrix φωτιστικά σώματα που προσαρμόζουν τη δέσμη τους ανάλογα με τις συνθήκες. Στον εξοπλισμό μπορεί να προστεθεί και το ημι-αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης Travel Assist που λειτουργεί από στάση έως και τα 210 χλμ. και αναλαμβάνει την επιτάχυνση, την επιβράδυνση αλλά και την αλλαγή κατεύθυνσης του μικρού γερμανικού μοντέλου. Για να λειτουργήσει, το Travel Assist εκμεταλλεύεται το ενεργό cruise control αλλά και το σύστημα διατήρησης λωρίδας, με το αυτόνομο σύστημα έκτακτης πέδησης να δίνει επίσης το "παρών" και να ανιχνεύει πεζούς και ποδηλάτες.

Το ανανεωμένο Polo GTI Θα είναι διαθέσιμο στο κοινό σε μαύρο (Deep Black Pearl Effect), γκρι (Smoke Grey Metallic), κόκκινο (Kings Red Metallic), λευκό (Pure White Solid) και μπλε (Reef Blue Metallic). Τα τρία τελευταία χρώματα μπορούν να συνδυαστουν και με μαύρη οροφή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ