https://www.dsautomobiles.gr/models/ds3/collections/ds3-jules-verne.html?utm_source=carandmotor.gr&utm_medium=DIS-RES&utm_campaign=DS3_JulesVerne_Billboard_GR_DS_VN_Mobility_Reveal_DIS-RES_A_VI_CLICKS_NA_NA&partner_uid=HashedMail

Αυτό είναι το νέο πρόστιμο για όσους τρέχουν με πάνω από 200 χλμ./ώρα -Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί

ραντάρ τροχαίας

Βαρύς θα πέφτει ο πέλεκυς με τον νέο ΚΟΚ σε όσους υποπίπτουν σε μια παράβαση που συνδέεται με την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναφέρθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας τη Δευτέρα 2 Ιουνίου στο Open.

Με τον νέο ΚΟΚ ο πέλεκυς θα πέφτει βαρύς -μεταξύ άλλων- για όσους βυθίζουν το πόδι τους στο γκάζι, υποπίπτοντας σε μια παράβαση που συνδέεται άμεσα με την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε στη νέα ποινή για όσους τρέχουν πάνω από 200 χλμ./ώρα, επισημαίνοντας ότι από την πρώτη φορά το πρόστιμο θα ανέρχεται σε 1.200 ευρώ και θα συνοδεύεται από αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 1 έτος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι η υπερβολική ταχύτητα παραμένει η πιο διαδεδομένη παρανομία στους ελληνικούς δρόμους, ενώ το 2024 καταγράφηκαν πάνω από 338.000 παραβάσεις, αριθμός που καταδεικνύει την έκταση του προβλήματος.

πρόστιμα τροχαίας κλήσεις στην Αττική

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στις 388 κάμερες της Περιφέρειας Αττικής, επισημαίνοντας ότι η λειτουργία τους θα ξεκινήσει από τον προσεχή Ιούλιο. Θυμίζουμε ότι οι εν λόγω συσκευές θα τοποθεθητούν σε φανάρια και θα συλλαμβάνουν όσους δεν σέβονται τον ερυθρό σηματοδότη.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες εκατοντάδες κάμερες που θα καταγράφουν ένα πλήθος παραβάσεων (βλ. χρήση κινητού τηλεφώνου, μη χρήση ζώνης ασφαλείας, υπερβολική ταχύτητα, παραβίαση ερυθρού σηματοδότη κ.ο.κ.) θα τεθούν σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τον κ. Κυρανάκη, ο οποίος εξήγησε ότι οι ψηφιακές κλήσεις θα έρχονται μέσω της θυρίδας του πολίτη.

Αναφορικά με τα ταξί και τις λεωφορειολωρίδες ο κ. Κυρανάκης σημείωσε ότι η εισήγηση του ΟΑΣΑ «είναι να απαγορευτούν πλήρως τα ταξί. Εγώ πρότεινα μια ενδιάμεση λύση: να μην στερήσουμε το έσοδο στους οδηγούς ταξί και άρα να μπορούν να πάρουν επιβάτη αν μπουν για λίγο στη λεωφορειολωρίδα και έχω κάνει και μια υποχώρηση να μπορούν να αφήνουν επιβάτη πίσω από λεωφορεία».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ