
Η ιαπωνική εταιρεία λάνσαρε ένα καινούργιο προϊόν που, παρόλο που είναι τελείως διαφορετικό από ό,τι μας έχει συνηθίσει, γνωρίζει τεράστια επιτυχία.
Από το 1920, όταν ο Michio Suzuki ίδρυσε τη Suzuki Loom Manufacturing Company στην πόλη Χαμαμάτσου της Ιαπωνίας, με σκοπό να κατασκευάζει μηχανήματα κλωστοϋφαντουργίας, η εταιρεία έχει κάνει τεράστια άλματα.
Σταδιακά πέρασε στον χώρο της μοτοσυκλέτας (1952), του αυτοκινήτου (1955) και των εξωλέμβιων κινητήρων (1965), παρουσιάζοντας μοντέλα που έγραψαν και γράφουν τη δική τους ιστορία. Vitara, Jimny, Swift, Hayabusa, V-Strom, RG 250 είναι μόλις μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα δίτροχα και τετράτροχα που έδωσε στο κοινό η ιαπωνική εταιρεία.
BUY NOW
Σήμερα, φαίνεται να κάνει το άνοιγμά της σε έναν νέο και απρόσμενο κλάδο, με το πιο πρόσφατο προϊόν της να έχει ήδη εξαντληθεί, σε σημείο που δεν θα υπάρχουν ξανά διαθέσιμες συσκευασίες πριν από τον Σεπτέμβριο.

Πρόκειται για μια σάλτσα κάρυ, που διατίθεται σε τέσσερις διαφορετικές γεύσεις, καθεμία εμπνευσμένη από τα πιο γνωστά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες της μάρκας. Το κάρυ είναι ένας συνδυασμός μπαχαρικών με καταγωγή από την Ινδία, που χρησιμοποιείται για να δίνει έντονη γεύση σε διάφορα φαγητά. Στην πιο διαδεδομένη εκδοχή του το συναντάμε ως σάλτσα, που συνοδεύει κυρίως ρύζι, όσπρια ή λαχανικά
Ίσως φαίνεται περίεργο ότι μια αυτοκινητοβιομηχανία πουλάει ινδικό φαγητό, αλλά υπάρχει εξήγηση. Σύμφωνα με τα ιαπωνικά μέσα, τα εργοστάσια της Suzuki στην Ιαπωνία απασχολούν μεγάλο αριθμό Ινδών εργαζομένων.
Στις καντίνες των εργοστασίων σερβιριζόταν μέχρι πρόσφατα αποκλειστικά ιαπωνικό φαγητό, μέχρι που αποφασίστηκε να προστεθεί κάρυ στο μενού. Η αποδοχή ήταν εντυπωσιακή, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αποφασίσει να το διαθέσει και στο κοινό σε μορφή έτοιμης σάλτσας.

Κάθε γεύση είναι διαφορετική και φέρει το όνομα ενός μοντέλου. Yπάρχει η Jimny (κάρυ μασάλα με καφέ ρεβίθια), η Swift (κάρυ dal με φακές και ντομάτα), η Hayabusa (κάρυ sambal με ραπανάκι daikon) και η V-Strom 1050DE (κάρυ moong dal με πράσινα λαχανικά)
Η προετοιμασία είναι απλή αφού χρειάζονται 7 λεπτά σε μπεν μαρί χωρίς καν να ανοίξεις το σακουλάκι ή μόλις 2 λεπτά στον φούρνο μικροκυμάτων. Στην πραγματικότητα, την παραγωγή έχει αναλάβει το εστιατόριο Torizen στην πόλη Χαμαμάτσου, με ιστορία άνω των 150 ετών, κάτι που εξηγεί γιατί η γεύση έχει ενθουσιάσει κοινό και εργαζόμενους.
Κάθε συσκευασία κοστίζει περίπου 5 ευρώ, αποτελώντας μια φθηνή, θρεπτική και εύκολη λύση για όσους αγαπούν το πικάντικο.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ