Έτσι θα μπορούσε να είναι το νέο Peugeot 308 Coupe

Peugeot 308 Coupe render

Η αναγέννηση ενός συμπαγούς coupe από την Peugeot, επτά χρόνια μετά την εξαφάνιση του RCZ, κέντρισε τη φαντασία ενός ιδιώτη σχεδιαστή - που δημιούργησε το ψηφιακό σχέδιο ενός 308 Coupe βασισμένου στο Toyota GR86.

Το αισθητικό και μηχανολογικό αυτό «πάντρεμα» των δύο αυτοκινήτων δεν είναι τυχαίο, καθώς η Peugeot και η Toyota ήδη εδώ και δύο δεκαετίες συνεργάζονται για τη διάθεση στην Ευρώπη τόσο αυτοκινήτων πόλης (108 και Aygo), όσο και ελαφρών επαγγελματικών. Ωστόσο, η συνεργασία τους για την από κοινού εξέλιξη ενός Peugeot coupe είναι, προς το παρόν τουλάχιστον, στη σφαίρα της φαντασίας του αυτόνομου, ιδιώτη σχεδιαστή με το όνομα Theottle.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σχεδιαστής, που δεν σχετίζεται με την Peugeot ή την Toyota, δημιούργησε ένα 308 Coupe βασισμένο στην αισθητική του νέου γαλλικού hatch, με στοιχεία από το ιαπωνικό sports-coupe GR86. Ευφυώς, ονόμαστε το ψηφιακό του σχέδιο Peugeot 3086.

Στο σχέδιο αυτό, ένα από τα πολλά που έχουν πλημμυρίσει το διαδίκτυο με τη φαντασίωση για ένα συμπαγές Peugeot coupe 2+2 θέσεων, ο Theottle έχει λάβει ως βάση το GR86 και έχει προσαρμόσει το αμάξωμα του 308: τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τη χαρακτηριστική γρίλια, τις νευρώσεις του αμαξώματος, καθώς και τα πίσω φώτα με τις τρεις φωτεινές «νυχιές λιονταριού».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, έχει προσδώσει στο ψηφιακό του σχέδιο το πράσινο χρώμα - το ίδιο που επέλεξε η γαλλική εταιρεία για το λανσάρισμα του 308. Μία από τις ξεχωριστές «πινελιές» του σχεδιαστή είναι η προσθήκη του εμβλήματος της Peugeot στα εμπρός φτερά. Πάνω στο σχέδιο αυτό, έχει προσαρμόσει χαρακτηριστικά στοιχεία του GR86, όπως τη σιλουέτα, τους καθρέπτες, τα πλευρικά παράθυρα και την πίσω αεροτομή.

Θυμίζουμε ότι το Toyota GR86 είναι ένα sports-coupe της «παλιάς σχολής»: έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα, κίνηση στους πίσω τροχούς, και είναι εξελιγμένο για τη χαρά της οδήγησης. Θα ήταν αν μη τι άλλο εξαιρετικά ενδιαφέρον να δούμε κάτι αντίστοιχο και από την Peugeot, δεδομένου του δυναμισμού της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας που εισήγαγε με το 3008 και πέρασε και στο 308.

Όμως, μπορεί μια συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών να είναι εφικτή; Η γαλλική και η ιαπωνική εταιρεία συνεργάζονται ακόμη στα ελαφρά επαγγελματικά, μετά το τέλος του δρόμου για το Peugeot 108, ενώ η Toyota είναι δεκτική σε τέτοιου είδους συνέργειες με ευρωπαίους κατασκευαστές. Η GR Supra, ας μην ξεχνάμε, εξελίχθηκε από κοινού με τη BMW Z4 τρίτης γενιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
To Peugeot RCZ έφτασε στο τέλος της γραμμής παραγωγής του το 2015
To Peugeot RCZ έφτασε στο τέλος της γραμμής παραγωγής του το 2015

Επίσης, τόσο ο διοικητής της Stellantis Carlos Tavares όσο και ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, είναι από τους λίγους επικεφαλής μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν κάνει τόσο σαφή την αγάπη τους για τη σπορ οδήγηση και το motorsport.

Ο δεύτερος έχει εκμαιεύσει από την αγάπη του αυτή μια σειρά από αγνά σπορ αυτοκίνητα, που φέρουν την υπογραφή του σπορ παραρτήματος Toyota Gazoo Racing (GR), αλλά ο δεύτερος δεν την έχει εφαρμόσει ακόμα στα εμπορικά αυτοκίνητα της Stellantis - προτιμώντας, προς το παρόν τουλάχιστον, να εστιάσει με πιο εμπορικά και κερδοφόρα μοντέλα.

Πρόσφατο ανεπίσημο σχέδιο ιδιώτη designer για την ενδεχόμενη αναβίωση του Peugeot RCZ
Πρόσφατο ανεπίσημο σχέδιο ιδιώτη designer για την ενδεχόμενη αναβίωση του Peugeot RCZ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι, λοιπόν, ένα πιθανό 308 Coupe θα αναβίωνε την μακρά παράδοση της Peugeot στα sports-coupe, κάτι τέτοιο φαντάζει προς το παρόν απίθανο. Ακόμα κι αν, όντως, η Toyota αποφασίσει να τοποθετήσει στο GR86 για πρώτη φορά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, τον 1.6 Turbo που δοκιμάζει τελευταία.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ