Νέο Mokka GSE Rally: Ειδική έκδοση από την Opel έτοιμη για την πίστα

Opel-Mokka-GSE-Rally-1

Με την αποκάλυψη του νέου Mokka GSE Rally, η Opel δίνει μια πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αγωνιστεί στο ELE Rally στο Eindhoven στις 23-24 Μαΐου.

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSE” ξεκίνησε δυναμικά την πέμπτη του σεζόν. Μέχρι σήμερα, η διοργάνωση αποτελεί το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό κύπελλο αγώνων ράλι ενιαίου τύπου στον κόσμο.

«Για περισσότερα από τέσσερα χρόνια, η Opel και η ADAC αποδεικνύουν ότι ο ηλεκτρικός μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι εφικτός και συναρπαστικός. Με το νέο Opel Mokka GSE Rally, προσφέρουμε μια ματιά στη νέα γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ράλι. Χάρη στην προηγμένη αγωνιστική τεχνολογία, το πρωτότυπο προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις και δύναμη», δήλωσε ο CEO των Opel & Vauxhall, Florian Huettl.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Mokka GSE Rally διατηρεί πολλά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Mokka παραγωγής και, ταυτόχρονα, υιοθετεί ειδικές προσαρμογές για το αμιγώς ηλεκτρικό ράλι.

Opel-Mokka-GSE-Rally-2

Οπτικά, το Mokka GSE Rally ξεχωρίζει χάρη στο αγωνιστικού τύπου φιλμ και το χαρακτηριστικό σύνθημα “OMG! GSE”, τις κίτρινες δαγκάνες φρένων μπροστά και τις κίτρινες ζάντες πίσω, καθώς και άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες ράλι.

Η μέγιστη ηλεκτρική ισχύς των 280 ίππων (207 kW) και η ροπή των 345 Nm, σε συνδυασμό με την προηγμένη αγωνιστική τεχνολογία, εξασφαλίζουν επιδόσεις επιπέδου κατηγορίας Rally4.

Το σασί έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό βάρος. Η ρυθμισμένη ανάρτηση από την Bilstein περιλαμβάνει γόνατα McPherson μπροστά με αρθρώσεις uniball, ενώ πίσω υπάρχει άκαμπτος άξονας με τροποποιημένα ελατήρια και αμορτισέρ.

Opel-Mokka-GSE-Rally-3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν υπάρχουν συστήματα υποβοήθησης όπως ABS, ESP, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα ή έλεγχος πρόσφυσης. Η ρύθμιση του λογισμικού για τον κινητήρα και τη διαχείριση της μπαταρίας βασίστηκε στην εμπειρία από το Corsa Rally Electric, με στόχο τη μέγιστη απόδοση και ανταπόκριση σε αγωνιστικές συνθήκες. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh.

Όπως και το Corsa Rally Electric, έτσι και το Mokka GSE Rally διαθέτει κλωβό ασφαλείας πιστοποιημένο από τη FIA, καθίσματα ράλι με ζώνες έξι σημείων, ειδική θωράκιση της μπαταρίας και πρόσθετη προστασία από κάτω. Το σύστημα 400V παρακολουθείται συνεχώς από το Master Alarm Indicator.

Σε περίπτωση απώλειας μόνωσης, το σύστημα οπτικής και ηχητικής προειδοποίησης ενημερώνει άμεσα τον οδηγό. Σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης (π.χ. σε μια σύγκρουση), το σύστημα υψηλής τάσης απενεργοποιείται πλήρως σε λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Επιπλέον, το Mokka GSE Rally διαθέτει ειδικό σύστημα πυρόσβεσης με μη αγώγιμο υγρό.

Opel-Mokka-GSE-Rally-4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, το Opel Mokka GSE Rally είναι το πρώτο αυτοκίνητο ράλι στον κόσμο που αναπτύσσεται σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς eRally5 της FIA, επιτρέποντας τη χρήση του σε αγώνες παγκοσμίως από τη σεζόν του 2026.

Η αποδοχή και το ενδιαφέρον για το πρώτο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι ενιαίου τύπου στον κόσμο αυξάνονται σταθερά. Από την πρώτη σεζόν του 2021, 63 οδηγοί από 13 χώρες έχουν συμμετάσχει σε 33 αγώνες που έχουν διεξαχθεί σε 6 χώρες.

Ο επόμενος γύρος του ADAC Opel Electric Rally Cup ‘powered by GSE’ για το 2025 θα διεξαχθεί στις 23-24 Μαΐου, στο πλαίσιο του ELE Rally στο Eindhoven.

Εκεί, οι επισκέπτες στο service park της Opel Motorsport θα μπορούν να δουν από κοντά το πρωτότυπο Mokka GSE Rally, στην παρθενική του επίσημη εμφάνιση σε ράλι.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ