Το νέο ηλεκτρικό 3τροχο της Morgan ζυγίζει 700 κιλά

morgan

Ακόμα και οι μικρότερες αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να προσαρμοστούν στο αναπόφευκτο ηλεκτρικό μέλλον. Ίσως όμως για αυτούς που ειδικεύονται στις σπορ κατασκευές, το βάρος-μπαταρία-μοτέρ, να αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο.

Μετά την Caterham και το ηλεκτρικό coupe Project V, άλλη μια βρετανική φίρμα αποκαλύπτει τις δυνατότητές της, όσον αφορά ένα σπορ και συνάμα ελαφρύ EV. Το εικονιζόμενο Morgan XP-1 είναι ένα πειραματικό πρωτότυπο, που βασίζεται στο Super 3 (τα μηχανικά μέρη προέρχονται από την Ford).

Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιεί το πρώτο σύστημα μετάδοσης της εταιρείας, ανεξάρτητα αν πρόκειται να συνδυαστεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ηλεκτροκινητήρα. Εν τω μεταξύ για να κρατηθεί το κόστος εξέλιξης χαμηλά, οι μηχανικοί τοποθέτησαν το μοτέρ μέσα στο υπάρχον τούνελ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
morgan b

Η δύναμη των 134 ίππων μεταδίδεται μόνο στον πίσω τροχό, ενώ η ενέργεια παρέχεται από μία μικροσκοπική μπαταρία 33 kWh, που είναι τοποθετημένη κάτω από το καπό. Εκεί που κανονικά δηλαδή, το Super 3 είχε το βενζινοκινητήρα του. Η αυτονομία του XP-1 φτάνει μέχρι τα 241 χιλιόμετρα.

Λόγω κάποιων αλλαγών στο κάτω μέρος, στους τροχούς και στην μπροστινή όψη, ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd έχει μειωθεί από το 0,65 στο 0,42. Η λειτουργία του Morgan, διαθέτει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα, ενώ η ανάρτηση της Nitron αποτελείται από διαφορετικά ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Για πιθανή παραγωγή του ηλεκτρικού τρίτροχου, δεν γίνεται προς το παρόν λόγος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ