Το νέο 7θέσιο SUV της Renault προ των πυλών

Renault Austral έρχεται επταθέσιο SUV

Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο 7θέσιο SUV της Renault είδαν το φως της δημοσιότητας, το οποίο και θα αντικαταστήσει τα MPV μοντέλα στη γκάμα των Γάλλων.

Μια ιστορική στιγμή πλησιάζει για τη Renault, την εταιρεία που δημιούργησε επί της ουσίας την κατηγορία MPV στην Ευρώπη, καθώς στο τέλος του 2022 θα σημάνει και την λήξη της παραγωγής των Grand Scenic και Espace.

Οι Γάλλοι βέβαια δεν θα κάτσουν με τα χέρια σταυρωμένα και θα αντικαταστήσουν τα δύο μοντέλα τους με μια ολοκαίνουργια προσθήκη στη γκάμα τους, η οποία ωστόσο θα αλλάξει κατηγορία, θα τοποθετηθεί σε εκείνη των SUVs και θα ενσωματώσει στη σχεδίασή της αρκετά στοιχεία που χαρακτηρίζουν γενικότερα τα MPV μοντέλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο SUV της Renault, το πρώτο επταθέσιο στην ιστορία της γαλλικής εταιρείας, αναμένεται να διαχωρίσει τη θέση του από την πενταθέσια έκδοση του Austral, αρχικά μεταφορικά, αφού λέγεται ότι θα φέρει το δημοφιλές όνομα Espace, σε συνέχεια της πλούσιας πολυμορφικής παράδοσης των Γάλλων.

Από την τρίτη κολόνα και πίσω, διαφορετική αναμένεται να είναι και η σχεδίασή του αμαξώματος το οποίο θα είναι μακρύτερο από εκείνο του στάνταρ Austral κατά 130 χλστ., ενώ μακρύτερο κατά 70 χλστ. θα είναι και το μεταξόνιο. Συνολικά το μήκος του 7θέσιου SUV θα φτάνει στα 4.700 χλστ. και θα είναι περίπου 200 χλστ. μακρύτερο από το Austral που γνωρίζουμε ήδη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανάμεσα στα στοιχεία του εξοπλισμού του νέου SUV της Renault αναμένεται να βρίσκεται η δυνατότητα μετατόπισης εμπρός και πίσω της δεύτερης σειράς καθισμάτων, προς όφελος της χρηστικότητας, αυξάνοντας έτσι είτε το διαθέσιμο χώρο αποσκευών είτε το διαθέσιμο χώρο για τους πίσω επιβαίνοντες, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες.

Αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα, η γκάμα του επταθέσιου Austral δεν αναμένεται να έχει διαφορές έναντι του «στάνταρ» μικρομεσαίου SUV των Γάλλων. Το τελευταίο φέρει τη δεύτερη γενιά του φουλ υβριδικού συστήματος κίνησης E-Tech Hybrid που εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου και έναν ηλεκτροκινητήρα σε κύκλωμα 400V για συνδυαστική απόδοση 160 ή 200 ίππων.

Στις επιλογές των ενδιαφερόμενων θα υπάρχουν και δύο ήπια υβριδικά σύνολα εκ των οποίων το ένα θα αξιοποιεί τον καινούργιο 3κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα του 1,2 λίτρου που υποστηρίζεται από 48βολτο σύστημα και μπαταρία ιόντων λιθίου και θα αποδίδει 130 ίππους. Η δεύτερη επιλογή θα είναι το 4κύλινδρο turbo μοτέρ του 1,3 λίτρου που φέρει σύστημα 12 V και θα φημολογείται ότι θα αποδίδει 160 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις παραπάνω εκδόσεις θα προστεθεί στο μέλλον και μια κορυφαία από πλευράς απόδοσης plug-in υβριδική έκδοση με ισχύ που θα ξεπερνά του 200 ίππους και δυνατότητα φυσικά αμιγώς ηλεκτρικής μετακίνησης.

Η Renault αναμένεται να προχωρήσει στο παγκόσμιο ντεμπούτο του νέου της μοντέλου στις αρχές του 2023 ώστε να βρίσκεται στις εκθέσεις της σε όλη την Ευρώπη περίπου στα μέσα του καλοκαιριού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ