Νεκροταφείο ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακαλύφθηκε έξω από το Παρίσι

nekrotafeio ilektrikon

Μπροστά σε ένα νεκροταφείο ηλεκτρικών οχημάτων με περισσότερα από 1.000 αυτοκίνητα βρέθηκαν περαστικοί σε απόσταση περίπου 200 χιλιομέτρων από το Παρίσι.

Η συζήτηση για το που πρόκειται να καταλήγουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όταν και εφόσον θα… αποστρατεύονται έχει ήδη ανοίξει και μπορεί η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία να έχει τις απαντήσεις, ωστόσο, θεωρήστε δεδομένο ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή κανένας κατασκευαστής δεν είναι έτοιμος να διαχειριστεί έναν σεβαστό όγκο προς… διάλυση ηλεκτρικών οχημάτων.

Τον παραπάνω ισχυρισμό ενισχύει η ανακάλυψη ενός νεκροταφείου ηλεκτρικών οχημάτων σε απόσταση περίπου 200 χιλιομέτρων από το Παρίσι, στο οποίο φιλοξενούνται περισσότερα από 1.000 τετράτροχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αποτελούν μέρος του στόλου μια εταιρείας, η οποία δραστηριοποιήθηκε στο παρελθόν στη γαλλική πρωτεύουσα, προσφέροντας στους συνδρομητές της τη δυνατότητα της βραχυχρόνιας μίσθωσης 4.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η Autolib ιδρύθηκε το 2011 και μέχρι το 2018 μετρούσε περισσότερους 150.000 συνδρομητές, χωρίς αυτό ωστόσο να την καταστήσει βιώσιμη. Τα χρέη τα οποία συσσωρεύτηκαν κατά τη διάρκεια των επτά ετών λειτουργίας της ξεπέρασαν τα 233 εκατομμύρια με αποτέλεσμα η εταιρεία να χρεοκοπήσει και να διακόψει οριστικά τη δραστηριότητά της τον Ιούνιο του 2018.

Στη συνέχεια ακολούθησε η εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων της Autolib, μεταξύ των οποίων και τα 4.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Με τιμή που ξεκινούσε από τα 3.700 ευρώ και έφτανε τα 4.700 ευρώ, σχεδόν 3.000 οχήματα κατάφεραν να αποκτήσουν μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή και ένα φιλόξενο σπιτικό, ωστόσο, 1.000 από αυτά παρέμεινα στα αζήτητα και «παγιδεύτηκαν» σε ένα υπαίθριο parking, όπου και εντοπίστηκαν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνέχεια είναι σχεδόν βέβαιο ότι πρόκειται να δοθεί σε κάποιο διαλυτήριο αυτοκινήτων, με δεδομένη ωστόσο την τεχνολογική ιδιαιτερότητα των συγκεκριμένων οχημάτων, ίσως αυτό να μην είναι τόσο εύκολο ή για την ακρίβεια τόσο απλό.

Πιο νωρίς ίσως απ’ όσο θα περίμενε κανείς, οι Γάλλοι βρίσκονται αντιμέτωποι με το πρόβλημα της διαχείρισης και της ανακύκλωσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το οποίο αναμένεται να γίνει ποιο έντονο την επόμενη δεκαετία.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ