Νέα τεράστια επένδυση στην Τουρκία -Ποιος κατασκευαστής δημιουργεί ένα καινούργιο εργοστάσιο

Kymco Τουρκία

Μπορεί στην Ελλάδα ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας να λάμπει δια της απουσίας του δεν συμβαίνει το ίδιο ωστόσο και για τη γειτονική Τουρκία, η οποία εξακολουθεί να προσελκύει σημαντικές επενδύσεις.

Ένας ακόμα κατασκευαστής οχημάτων έρχεται να προστεθεί στο μακρύ κατάλογο εκείνων που έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην Τουρκία, δημιουργώντας μεγάλες μονάδες παραγωγής.

Αυτή τη φορά είναι η σειρά ενός κατασκευαστή μοτοσικλετών και ειδικότερα της Kymco να ανέβει στο «τουρκικό άρμα» εξετάζοντας σοβαρά το ενδεχόμενο της δημιουργίας μιας παραγωγικής μονάδας ικανής να καλύψει τη ζήτηση της τοπικής αλλά και της ευρωπαϊκής αγοράς.

Η είδηση ήρθε από τον ίδιο τον επικεφαλής της ταϊβανέζικης φίρμας, ο οποίος κατέστησε σαφές ότι η Kymco θα αξιοποιήσει τις επενδυτικές ευκαιρίες που προκύπτουν στην Τουρκία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Kymco Τουρκία

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε αρχίσει να αξιολογούμε τη δυνατότητα ίδρυσης εργοστασίου συναρμολόγησης στην Τουρκία», δήλωσε συγκεκριμένα ο CEO της Kymco, Chun-Ping Ko.

Η Τουρκία είναι μια πολύ σημαντική βάση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Έχει παραγωγική ικανότητα κοντά στα 2 εκατομμύρια και υποστηρικτικό κλάδο. Είμαστε ίσως μια από τις πιο ανεπτυγμένες χώρες της Ευρώπης από αυτή την άποψη. Πιστεύουμε επίσης ότι μπορούμε να επαναλάβουμε την επιτυχία μας στην παραγωγή μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων και να παράγουμε μοτοσυκλέτες για την Ευρώπη. Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό να αυξήσουμε το μερίδιό μας στην εγχώρια αγορά και να αυξήσουμε τον όγκο μας στην εγχώρια αγορά», επεσήμανε με δηλώσεις του ο επικεφαλής της Drogan Trend,Kağan Dağtekin, της εταιρείας που εκπροσωπεί την Kymco στην Τουρκία.

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο Kağan Dağtekin αποκάλυψε ότι το πλάνο προβλέπει την κατασκευή μιας μονάδας συναρμολόγησης η οποία θα καλύψει τη ζήτηση στην τουρκική αγορά, αυξάνοντας σταδιακά την παραγωγική του δυναμικότητα ώστε να φτάσει στο επίπεδο της κατασκευής 5.000 μονάδων/μοντέλο ετησίως και να χαρίσει την ευκαιρία στην Kymco να αυξήσει το μερίδιό της στην ευρωπαϊκή αγορά που σήμερα φτάνει το 11%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ