Νέα μάρκα αυτοκινήτων έρχεται στην Ευρώπη -Πού ανοίγει το πρώτο εργοστάσιό της

Εργοστάσιο Ευρώπη

Όλα δείχνουν πως η ιστορική επιστροφή της φίρμας Santana θα συνδυαστεί με το λανσάρισμα ενός ολοκαίνουργιου plug-in hybrid pick-up, το οποίο ήδη έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζουν οι μηχανικοί της εταιρείας εδώ και λίγα χρόνια.

Πέρυσι τον Σεπτέμβριο, μία αντιπροσωπεία υπό την ηγεσία του Χουάνμα Μορένο Μπονίγια, προέδρου της κυβέρνησης της Ανδαλουσίας, ταξίδεψε στην Κίνα προκειμένου να βρει έναν κατασκευαστή που θα ενδιαφερόταν να αναστήσει το εργοστάσιο της Santana στο Λινάρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα έγινε η επίσημη ανακοίνωση ότι το εργοστάσιο θα επαναλειτουργήσει. Και πιο συγκεκριμένα, οι νέοι ιδιοκτήτες του εργοστασίου είναι η Anhui Coronet Tech Co, μία εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων, αλλά και ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων, η Zhengzhou Nissan Automobile Co., Ltd. (γνωστή και ως ZZ Nissan), θυγατρική της κοινοπραξίας του κινεζικού ομίλου Dongfeng και της δημοφιλούς ιαπωνικής μάρκας Nissan.

Σύμφωνα με πληροφορίες των τοπικών μέσων, η νέα στρατηγική συνεργασία στοχεύει στην κατασκευή αυτοκινήτων, τα οποία οι εκπρόσωποι των εταιρειών περιγράφουν ως «καινοτόμα», και τα οποία θα παράγονται στο θρυλικό εργοστάσιο της Santana στο Λινάρες.

deal

Η Santana προανήγγειλε ότι ο στόχος της συνεργασίας αυτής είναι να λανσάρει οχήματα με off-road προσανατολισμό, καλύπτοντας τις αντίστοιχες ανάγκες των αγορών της Ευρώπης, της Αφρικής και της Αμερικής. Μάλιστα εκπρόσωποι της εταιρείας ανέφεραν ότι σκοπεύουν να παραγάγουν 20.000 οχήματα μέσα στα πρώτα τρία χρόνια της επαναλειτουργίας της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι σχεδιαστές οχημάτων από τις Santana Motors, ZZ Nissan και Anhui Coronet εργάζονται τα τελευταία χρόνια για να σχεδιάσουν ένα ολοκαίνουργιο όχημα, το οποίο «θα συνδυάζει ποιότητα, αξιοπιστία και απόδοση, διατηρώντας τον χαρακτήρα των μοντέλων της Santana».

Η ιστορία της Santana ξεκινά το 1956, όταν ιδρύθηκε ως Metalúrgica de Santa Ana με σκοπό την κατασκευή γεωργικών μηχανημάτων. Πέντε χρόνια αργότερα, ξεκίνησε την συναρμολόγηση των πρώτων επιβατικών αυτοκινήτων σε συνεργασία με τη Land Rover, ενώ κατασκεύαζε και μηχανικά μέρη όπως κιβώτια ταχυτήτων για το εργοστάσιο της Citroën στην πόλη Βίγο.

Από το 1985, η Santana συνεργάστηκε με τη Suzuki για την κατασκευή μοντέλων όπως το Samurai, το Vitara και το Jimny, με τη Suzuki να αποκτά το 83,75% των μετοχών το 1993. Αυτή η συνεργασία έφερε ευημερία στην εταιρεία, η οποία έφτασε να παρέχει θέσεις εργασίας σε περίπου 3.000 άτομα.

Σήμερα, μετά από 14 χρόνια, η Santana επιστρέφει, αυτή τη φορά με μια δυναμική συνεργασία που υπόσχεται να φέρει νέα πνοή στο εργοστάσιο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ