Νέα Kawasaki Ninja ZX4-R με μοτέρ που στροφάρει ψηλότερα από Formula 1

Νέα Kawasaki ZX-4R τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα 2023

Η Kawasaki αναβιώνει τις 4κύλινδρες supersport των 400 κ.εκ. με την παρουσίαση της Ninja ZX4-R που θα έρθει επίσημα και στην Ευρώπη.

Ως παραεισαγωγή οι 4κύλινδρες supersport μοτοσικλέτες των 400, οι οποίες προορίζονταν αποκλειστικά ως καινούργιες για την ιαπωνική αγορά, ήταν ιδιαίτερα δημοφιλείς και στην Ελλάδα την 10ετία του 1990, με τις Honda, Kawasaki, Suzuki και Yamaha να έχουν η καθεμιά τον δικό της εκπρόσωπο σε μια κατηγορία «φωτιά».

Οι 400άρες SS δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, για να μεταφέρουν ένα μέρος της μαγείας των μεγάλων superbike των Ιαπώνων κατασκευαστών στους αναβάτες που δεν μπορούσαν να τις αποκτήσουν λόγω του διπλώματος οδήγησης που είχαν στα χέρια τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως μεταχειρισμένες οι μικρού κυβισμού supersport απέκτησαν το δικό τους φανατικό κοινό και σε άλλες χώρες του κόσμου, αφού επρόκειτο για τεχνολογικά διαμάντια με 4κύλινδρους εν σειρά κινητήρες που μπορούσαν να ξεπεράσουν με άνεση και κατά πολύ τις 12.000 σ.α.λ. με πλαίσια και περιφερειακά που δεν είχαν να ζηλέψουν κάτι από τις ιαπωνικές sport ναυαρχίδες.

Η Kawasaki θέλει να εκμεταλλευτεί τον μύθο που περιβάλλει αυτές της μοτοσικλέτες και σηκώνει μόνη της το βάρος παρουσιάζοντας την ολοκαίνουργια ZX-4R, την οποία θα φέρει επίσημα και επί ευρωπαϊκού εδάφους. Άλλωστε είναι και η εταιρεία που έχει παρουσιάσει και την επίσης εντυπωσιακή εν σειρά 4κύλινδρη ΖΧ-25R με τον ακόμη μικρότερου κυβισμού 4κύλινδρο κινητήρα των 250 κ.εκ. και 43 ίππων -άλλα και 184 κιλών.

Το μοτέρ της νέας Kawasaki Ninja ZX4-R είναι ολοκαίνουργιο, όπως και το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι και το καλοσχηματισμένο και μακρύ ψαλίδι. Το υγρόψυκτο 4κύλινδρο μοτέρ των 399 κ.εκ. αποδίδει 77 ίππους με μέγιστη τιμή τους 80 με την βοήθεια και το Ram Air συστήματος εισαγωγής αέρα, ενώ το όριο περιστροφής του βρίσκεται πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. έχοντας να κινήσει βάρος 188 «γεμάτων» κιλών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για τον ήχο που θα απελευθερώνει το τελικό αλλά και το ίδιο το μοτέρ η Kawasaki κάνει λόγο για ένα συναρπαστικό soundtrack πιστό στην παράδοση των Ιαπώνων.

Ο κινητήρας φέρει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Sport, Road, Rain, Rider και Manual), τα οποία μεταβάλλουν τα χαρακτηριστικά απόδοσής του και συνεργάζονται και με το στάνταρ traction control.

Ένα ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP προέρχεται από την Showa και δεν φέρει ρυθμίσεις για την βασική έκδοση με την ZX-4R να είναι διαθέσιμη σε δύο ακόμη εκδόσεις, τις SE και RR, οι οποίες φέρουν προφόρτιση ελατηρίων. Ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με μοχλικό αναρτά τον πίσω τροχό, ενώ το κύριο βάρος της πέδησης έχουν αναλάβει μπροστά δύο δίσκοι διαμέτρου 290 χλστ. που συνεργάζονται με 4πίστονες δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης της Nissin.

Η νέα Ninja ZX4-R δείχνει να τηρεί τα.. στάνταρ των προγόνων της με το μεταξόνιο να φτάνει στα 1.380 χλστ., ύψος σέλας στα 800 χλστ. και ίχνος και κάστερ 97 χλστ. και 23,5 μοίρες αντίστοιχα, νούμερα που προμηνύουν για σπορ συμπεριφορά και διασκέδαση και σε περιβάλλον πίστας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον εξοπλισμό της έκδοσης SE περιλαμβάνονται το quickshifter που επιτρέπει τις αλλαγές σχέσεων στο 6τάχυτο κιβώτιο χωρίς τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη, η φιμέ ζελατίνα, η θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρονικής συσκευής αλλά και τα «μανιτάρια» που είναι διαθέσιμα ως προαιρετικός εξοπλισμός για την στάνταρ έκδοση της ZX4-R.

Η διαθεσιμότητα της νέας Kawasaki ZX4-R θα ξεκινήσει αρχικά στις ασιατικές αγορές, λογικά και στην Ιαπωνία, από τον Φεβρουάριο, ενώ στην Ευρώπη αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το Φθινόπωρο του 2023.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ