Νέα Kawasaki Ninja 7 Hybrid: Η πρώτη full υβριδική μοτοσυκλέτα στον κόσμο

Kawasaki Ninja 7 Hybrid νέα μοτοσυκλέτα

Η πρώτη full υβριδική μοτοσυκλέτα ευρείας παραγωγής είναι γεγονός με την Kawasaki να αποκαλύπτει επίσημα την ολοκαίνουργια Ninja 7 Hybrid.

Μια μοτοσυκλέτα που έρχεται για να αλλάξει τους «κανόνες του παιχνιδιού» είναι σύμφωνα με την Kawasaki η νέα Ninja 7 Hybrid, η πρώτη του είδους που παρουσιάζεται από μεγάλο κατασκευαστή, η οποία μάλιστα ανήκει στην διάσημη για τις επιδόσεις οικογένεια Ninja.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την Kawasaki η νέα υβριδική μοτοσυκλέτα της προσφέρει μια μοναδική ματιά στο μέλλον των δύο τροχών προσπαθώντας να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα: υψηλές επιδόσεις, πολύ χαμηλή κατανάλωση και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Αυτό που κάνει την τελευταία μέχρι στιγμής Ninja να ξεχωρίζει το υβριδικό σύστημα κίνησης που φέρει, το οποίο σύμφωνα με τους Ιάπωνες είναι «full» υβριδική. Στον κόσμο του αυτοκινήτου σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά για μικρές αποστάσεις με το μοτέρ εσωτερικής καύσης απενεργοποιημένο, ενώ απενεργοποίηση θα γίνεται και με τη μοτοσυκλέτα σταματημένη στο φανάρι με εκκίνηση και μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο θα υποβοηθά παράλληλα στις επιδόσεις.

Η Kawasaki αναφέρει ότι το υβριδικό σύστημα αποτελείται από ένα καινούργιο εν σειρά δικύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 450 κ.εκ., έναν ηλεκτρικό κινητήρα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ισχύς του θερμικού μοτέρ φτάνει στους 58,6 ίππους, το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 12,2 ίππους και το σύστημα συνδυαστικά φτάνει τους 69,5 ίππους. Έτσι η απόδοσή του συγκρίνεται με εκείνη των μεσαίου κυβισμού δικύλινδρων μοτέρ στα 650, αν και υπολείπεται σημαντικά έναντι των κορυφαίων sport προτάσεων τη κατηγορίας.

Η Kawasaki δεν αναφέρει σε αυτό το χρονικό σημείο βάρος και χωρητικότητα μπαταρίας ενώ δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες ούτε για τη γεωμετρία του ατσάλινου πλαισίου το οποίο είναι τύπου χωροδικτύωμα. Αναφέρει ωστόσο ότι η κατανάλωση αντιστοιχεί σε εκείνη ενός κινητήρα 250 κ.εκ. -λογικά στα τέσσερα με 4,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

Η νέα υβριδική μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας θα φέρει αυτόματη μετάδοση -δεν υπάρχει μανέτα συμπλέκτη και επιλογέας σχέσεων- με την Kawasaki να μην προσδιορίζει ότι σε αυτόν τον τομέα την επιλογή της. Kατά πάσα πιθανότητα ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) όπως και στα scooters, αν και γίνεται αναφορά για «αλλαγές σχέσεων» χειροκίνητα ή αυτόματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί οι Ιάπωνες να μην αποκάλυψαν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της Ninja 7 Hybrid, ωστόσο δηλώνουν ότι οι πρώτες μοτοσυκλέτες θα βρουν τον δρόμο τους στις εκθέσεις της εταιρείας στην Ευρώπη τον Ιανουάριο της επόμενης χρονιάς.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ