Αποστολή στην Ισπανία: Πρώτη επαφή με τα νέα μοντέλα της CUPRA

Urban Rebel

Σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στην πίστα Terramar στην Ισπανία, η CUPRA παρουσίασε τα σχέδιά της για το μέλλον αλλά και τρία νέα μοντέλα που αποτελούν μέρος της επίθεσης των Ισπανών σε όλα τα μέτωπα.

Την πίστα Autodromo de Sitges-Terramar, εκεί που όλα ξεκίνησαν πριν από τέσσερα χρόνια επέλεξε η CUPRA για να παρουσιάσει στο κοινό τα μελλοντικά της σχέδια που θα την βάλουν σε μια νέα ακόμη πιο τολμηρή εποχή.

Σε μια από τις παλιότερες πίστες του κόσμου, η ισπανική εταιρεία, παίζοντας «εντός έδρας», κάλεσε δημοσιογράφους και εξέχουσες προσωπικότητες από όλο τον κόσμο σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση, που έδειξε παράλληλα το μέγεθος των φιλοδοξιών της ισπανικής μάρκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Car and Motor βρέθηκε στην Ισπανία, είδε και άκουσε από κοντά τα σχέδια της CUPRA ενώ είδε και τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσουν οι Ισπανοί στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον και σας αναφέρει!

Παρών φυσικά στην εκδήλωση ήταν και ο διευθύνων σύμβουλος της ισπανικής εταιρείας Wayne Griffiths που ανέλαβε και το κύριο βάρος των σημαντικών ανακοινώσεων για τη μικρή προς το παρόν CUPRA, η οποία θέλει να μεγαλώσει, να τολμήσει και να χτίσει το μέλλον της πάνω σε αυτά που έχει πετύχει ήδη.

Με την παρουσίαση να ξεκινά από το best seller Formentor και να περνά στο αμιγώς ηλεκτρικό Born, ο Griffiths αναφέρθηκε στα περισσότερα από 70 βραβεία που έχει κερδίσει η CUPRA μέχρι σήμερα αλλά και στον 4πλάσιασμο του τζίρου της εταιρείας που έφτασε αισίως στα 2,2 δισ. ευρω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
new range cupra

Η CUPRA είναι η μοναδική μάρκα που δημιουργήθηκε από το μηδέν εντός του ομίλου της Volkswagen και όπως δείχνουν όλα οι Γερμανοί έχουν μεγάλα σχέδια για εκείνη που έχει παράλληλα 10 με 15 χρόνια νεότερους πελάτες έναντι των άλλων εταιρειών του ομίλου. Όπως δείχνει με τις προθέσεις της η CUPRA, αναμένεται να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος του γκρουπ, ειδικά για το νεανικό κοινό, αυτή που θα αντιμετωπίσει άλλες αναδυόμενες δυνάμεις των τεσσάρων τροχών, ακόμη και την Tesla, με την αμερικάνικη εταιρεία να αποτελεί μια έμπνευση για την CUPRA, σύμφωνα και με τα λεγόμενα του Griffiths. Να σημειωθεί ότι στο event, εκτός από διασημότητες και τους πρεσβευτές της CUPRA, όπως η ποδοσφαιριστής της FC Barcelona και καλύτερη παίχτρια στον κόσμο αυτή τη στιγμή Alexia Putellas, παρόντες ήταν και εκπρόσωποι των οικογενειών Piëch and Porsche, μια ακόμη κίνηση που δείχνει τη σημασία που έχει η ισπανική εταιρεία για τον γερμανικό όμιλο.

Μεγάλες προσδοκίες, περισσότερη τόλμη

Τα μεγάλα σχέδια της CUPRA ξεκινούν φυσικά από το εμπορικό κομμάτι με την ισπανική εταιρεία να προσβλέπει σε διπλασιασμό του τζίρου της αλλά και των σημείων πώλησης της σε όλο τον κόσμο και επέκταση σε Ισραήλ, Μεξικό, Αμερική και Αυστραλία. Η CUPRA θέλει να είναι μια από τις εταιρείες που οδηγούν τις εξελίξεις και η αλλαγή στη νοοτροπία που θα επιδείξει τα επόμενα χρόνια φαίνεται από το γεγονός ότι τολμά να κάνει πράγματα εν μέσω της οικονομικής αβεβαιότητας που επικρατεί στο παγκόσμιο κλίμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

CUPRA Terramar: Το μέλλον δεν είναι βαρετό

Ο επικεφαλής σχεδιασμού Jorge Diez θέλει να βάλει την επόμενη γενιά των οδηγών στο επίκεντρο και η CUPRA θα το κάνει αυτό ξεκινώντας με το επόμενο βήμα της στην κατηγορίας των SUV. Το CUPRA Terramar, ήταν το πρώτο μοντέλο που παρουσίασαν οι Ισπανοί στο κοινό, το οποίο μάλιστα θα παράγεται στο εργοστάσιο της Audi στην Ουγγαρία. Δυναμικό αν μη τι άλλο, αναμφίβολα με τη δική του προσωπικότητα μοιάζει μικρότερο από τα 4,5 μέτρα του μήκους του και ντεμπουτάρει για τους Ισπανούς τη νέα φωτεινή υπογραφή για τα φωτιστικά του σώματα.

Το Terramar είναι ένα plug-in μοντέλο που θα έρθει για να εμπλουτίσει τη γκάμα των Ισπανών, ενώ θα προσφέρεται και σε συμβατικές εκδόσεις. Οι άνθρωποι της CUPRA αναφέρουν επίσης ότι η αυτονομία με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας θα ξεπερνά περίπου στα 100 χλμ., ενώ το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο εμπορικά το 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Cupra Tavascan, από concept στην παραγωγή

Δεύτερο μοντέλο της παρουσίασης για την μεγάλη βραδιά της CUPRA ήταν το Tavascan, με το μοντέλο παραγωγής να μην διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο. Τις εντυπώσεις κερδίζει και το εσωτερικό που μοιάζει να προέρχεται επίσης από concept, με τους Ισπανούς να μας καθησυχάζουν και σε αυτό το σημείο λέγοντας ότι δεν θα έχει διαφορές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση παραγωγής του Tavascan αναμένεται να βρίσκεται στους δρόμους στο τέλος του 2024.

UrbanRebel concept, το μέλλον της CUPRA

Το πιο σημαντικό ίσως μοντέλο για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της εταιρείας, η CUPRA το άφησε για το τέλος. Το αμιγώς ηλεκτρικό UrbanRebel είναι ένα εντυπωσιακής σχεδίασης αυτοκίνητο πόλης με το μήκος του να φτάνει στα τέσσερα μέτρα. Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα της CUPRA και αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που οι Ισπανοί θα προσπαθήσουν να το φέρουν επίσης στην παραγωγή το 2025 χωρίς να προχωρήσουν σε αλλαγές στη σχεδίαση του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μικρό ηλεκτρικό UrbanRebel concept αποδίδει 226 ίππους, επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από επτά δεύτερα και η αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία του είναι περίπου 440 χλμ. Η μύτη του καρχαρία, το γωνιώδες πίσω μέρος, το έντονο ανάγλυφο στο προφίλ, όλα αυτά τα στοιχεία κάνουν το νέο πρωτότυπο των Ισπανών να ξεχωρίζει και να είναι γεμάτο λεπτομέρειες.

Στο εσωτερικό οι νεανικές αναφορές είναι επίσης πολλές, ειδικά στο τιμόνι με τα κουμπιά που θυμίζουν χειριστήριο γνωστής κονσόλας παιχνιδιών, ενώ ένα ακόμη highlight της εξωτερικής σχεδίασης είναι το σχήμα της οροφής αλλά και οι πόρτες χωρίς πλαίσια.

«All in» με 7 νέα μοντέλα από το 2025 και μετά

Η βραδιά έκλεισε με την CUPRA να μας αποκαλύπτει τέσσερα ακόμη concept, Leon SP, Born, Formentor, Leon, τα οποία ανεβάζουν τον πήχη για τους Ισπανούς αλλά και τον αριθμό των μοντέλων της γκάμας τους από το 2025. Κοινός παρονομαστής σε όλα τα μοντέλα που είδαμε είναι η έντονη «προσωπικότητα» και ο ξεχωριστός σχεδιαστικός χαρακτήρας, κάτι που πλέον δεν μπορεί να ειπωθεί εύκολα για ένα νέο μοντέλο, ενώ η «μύτη του καρχαρία» στο εμπρός μέρος φαίνεται να καθιερώνεται στα νέα CUPRA ως σήμα κατατεθέν, όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα που διατρέχουν το αμάξωμα από άκρη σε άκρη. H CUPRA δείχνει να τολμά και να κινείται παράλληλα στο σωστό δρόμο και μένει να δούμε και την αντίδραση του κοινού για μια νέα εταιρεία, που σίγουρα, το μόνο που δεν θέλει ευτυχώς είναι να είναι «της σειράς».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ