Το Ναύπλιο έρχεται πιο κοντά στην Αθήνα -Πότε θα είναι έτοιμος ο νέος αυτοκινητόδρομος

αυτοκινητόδρομος α7 μορέας

Υπογράφεται σήμερα το έργο βελτίωσης της επαρχιακής οδού Αρχαία Νεμέα-Δερβενάκια-Μυκήνες στην Αργολίδα, με την κατασκευή αυτοκινητόδρομου μήκους 7.000 μέτρων.

Ένα έργο που αποτελούσε πάγιο αίτημα της Αργολίδας για τουλάχιστον μια δεκαπενταετία θα πάρει την άγουσα προς την υλοποίηση σήμερα, Παρασκευή 21 Απριλίου, στο Ναύπλιο, παρουσία του πρωθυπουργού της χώρας μας, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ειδικότερα, θα υπογραφεί η σύμβαση για το προϋπολογισμού 38.024.193 ευρώ έργου βελτίωσης του δρόμου από κόμβο Αρχαίας Νεμέας-Δερβενάκια-Μυκήνες, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά τη σύνδεση της Αργολίδας με τον αυτοκινητόδρομο Α7 «Μορέας».

Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει από το ΕΣΠΑ 2021-2027 και συγκεκριμένα από το Τομεακό Πρόγραμμα «Μεταφορές» του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή τετράιχνου αυτοκινητόδρομου μήκους 7.000 μέτρων, που μέσω δύο μικρών τούνελ, μίας γέφυρας και μικρότερων τεχνικών έργων θα συνδέσει τον αυτοκινητόδρομο Α7 από την έξοδο προς Νεμέα– Ναύπλιο μέχρι το δρόμο των Αρχαιοτήτων.

Πρόκειται για ένα έργο διευκολύνει την πρόσβαση στο νομό Αργολίδας, φέρνει το Ναύπλιο πιο κοντά στις υπόλοιπες πρωτεύουσες της Πελοποννήσου και στην Αθήνα και δημιουργεί νέες ευκαιρίες για την επισκεψιμότητα των Μυκηνών, και του Άργους. Παράλληλα, καθιστά ευκολότερη και ασφαλέστερη τη μεταφορά αγαθών και προϊόντων από τα συσκευαστήρια και τις βιοτεχνίες του Άργους προς την υπόλοιπη Ελλάδα.

Αυτοκινητόδρομος Α7 μορέας

Το αντικείμενο του έργου αναλυτικότερα

Αντικείμενο είναι η κατασκευή και βελτίωση του τελευταίου συνδετήριου τμήματος μήκους 7,015χλμ., της νέας Επαρχιακής Οδού υπ’ αριθ. 19α , «Τίρυνθας (από Εθνική Οδό Ναυπλίου) – Αρχαιότητες Ηραίου – Νέο Ηραίο – Μοναστηράκι – Μυκήνες», με τον αυτοκινητόδρομο «Κορίνθου –Τριπόλεως» στον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα γίνουν:

• Εργασίες χωματουργικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών.

• Τεχνικά έργα. Αναλυτικότερα περιλαμβάνει δύο (2) υπόγεια έργα με εκσκαφή και επανεπίχωση (Cut & Cover) μήκους 240,00μ και 205,80μ. , δύο γέφυρες (κάτω διάβασης) μήκους 7,50 μ. και μια γέφυρα μήκους 159,25μ. (διέλευση της Παλαιάς Εθνικής οδού και της γραμμής του Ο.Σ.Ε.), τοίχους αντιστήριξης / υποστήριξης συνολικού μήκους 1.497,05 μ., τοίχους αναχαίτισης καταπτώσεων συνολικού μήκους 1.780 μ., κατάλληλα αποστραγγιστικά έργα

• Παράπλευροι και κάθετοι οδοί εκατέρωθεν της αρτηρίας μήκους 3,0χλμ

• Σήμανση-ασφάλιση, διαγράμμιση των λωρίδων κυκλοφορίας και του άξονα, καθώς και τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας στο σύνολο της οδού.

• Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις και Έργα υποδομής οδοφωτισμού.

• Έργα πρασίνου

Η διάρκεια των έργων ορίστηκε σε 24 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Αν, λοιπόν, τα εργα ξεκινήσουν το προσεχές καλοκαίρι - δίχως να υπολογίζονται τυχόν καθυστερήσεις- τότε το έργο θα μπορούσε να είναι έτοιμο εντός του 2025.

Δείτε το βίντεο με 3D απεικόνιση του δρόμου:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ