https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Είδες ένα άδειο μπουκάλι νερού πάνω στο αυτοκίνητο; -Τι σημαίνει

mpoukali orofi (1) (1)

Η παρουσία ενός μπουκαλιού με νερό στην οροφή του αυτοκινήτου μπορεί να αποτελεί τυχαίο γεγονός, ωστόσο στο πρόσφατο παρελθόν αποτελούσε συχνά ένα κωδικοποιημένο μήνυμα από τον ιδιοκτήτη του οχήματος.

Η εξάπλωση του διαδικτύου τις τελευταίες δεκαετίες τείνει να εξαλείψει πιο παραδοσιακές, εκ του σύνεγγυς μορφές επικοινωνίας, με ένα από τα αντιπροσωπευτικότερα ίσως παραδείγματα να αποτελούν οι αγγελίες αγοραπωλησίας.

Ειδικότερα στον χώρο του αυτοκινήτου, οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι αναζητούν πλέον μέσω διαδικτύου το επόμενό τους όχημα, ιδιαίτερα στην περίπτωση που πρόκειται για μεταχειρισμένο.

Ωστόσο ακόμη συναντούμε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν με αγγελίες κολλημένες στο πίσω παρμπρίζ, ενώ παλιότερα χρησιμοποιούνταν ένας ακόμη πιο «πρωτόγονος» τρόπος γνωστοποίησης της πρόθεσης ενός ιδιοκτήτη να πουλήσει το αυτοκίνητό του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
mpoukali orofi 2

Πιο συγκεκριμένα, συνηθιζόταν επί δεκαετίες για τους ιδιοκτήτες στην Αργεντινή να αφήνουν ένα μπουκάλι στην οροφή του αυτοκινήτου, ως ένδειξη ότι είναι προς πώληση.

Αν και για τους περισσότερους αυτό ίσως θα σήμαινε ότι ο οδηγός μπορεί να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα που έχει σχέση με υγρά, π.χ. έχει ξεμείνει από καύσιμα ή έχει υπερθερμανθεί ο κινητήρας, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.

Η συγκεκριμένη κίνηση έχει μακρά ιστορία, με την εμφάνισή της να γίνεται στην Αργεντινή τη δεκαετία του 1950, και να φανερώνει την πρόθεση του ιδιοκτήτη να πουλήσει το όχημά του.

mpoukali orofi 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και τότε ξεκίνησε για την αποφυγή κάποιων φόρων που είχε θεσπίσει η κυβέρνηση, πλέον έχει περάσει στη λαϊκή παράδοση της χώρας, με πολλούς Αργεντινούς να συνεχίζουν την ίδια πρακτική για το μεταχειρισμένο όχημά τους.

Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι παρότι έχουν περάσει πάνω από 70 χρόνια από τη στιγμή που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά, η συγκεκριμένη μέθοδος δεν έχει περάσει τα σύνορα της χώρας.

Βέβαια, με την ανάπτυξη του διαδικτύου και την εξάπλωση της ιστορίας της συγκεκριμένης πρακτικής, σε πολλές χώρες όπου απαγορεύεται η τοποθέτηση πινακίδας «πωλείται» στα τζάμια των αυτοκινήτων, όπως π.χ. στην Ισπανία, δεν θα ήταν περίεργο να υιοθετηθεί από τους εκεί ιδιοκτήτες.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ