Μπαίνουν κρυφές κάμερες στα λεωφορεία -Ποιους θα φωτογραφίζουν, ποιες κλήσεις θα «κόβουν»

Κρυφές κάμερες λεωφορεία

Τα αστικά λεωφορεία θα μπορούν σύντομα να «κόβουν» κλήσεις στα αυτοκίνητα που σταθμεύουν σε λωρίδες και στάσεις λεωφορείων, καθώς και σε διαβάσεις πεζών.

Τα λεωφορεία της Νέας Υόρκης είναι τα πιο αργά στις Ηνωμένες Πολιτείες και τόσο ο Δήμος όσο και Πολιτεία, δουλεύουν πυρετωδώς πάνω σε αυτό το μεγάλο συγκοινωνιακό πρόβλημα της Μητρόπολης των Η.Π.Α., με στόχο την άμεση επίλυσή του.

Ως μέρος του σχεδίου για την λύση του προβλήματος είναι και η τοποθέτηση αυτοματοποιημένων καμερών στα λεωφορεία που θα μπορούν να βεβαιώνουν πρόστιμο στους ανεύθυνους οδηγούς.

Camera sta leoforeia 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών των Η.Π.Α. ξεκίνησε την εγκατάσταση καμερών στο εμπρός μέρος των λεωφορείων το 2019, στο πλαίσιο της εκστρατείας Automated Bus Lane Enforcement (ABLE).

Αρχικά, οι κάμερες χρησιμοποιήθηκαν για τη λήψη φωτογραφιών των οχημάτων που ήταν σταθμευμένα ή εμπόδιζαν την κυκλοφορία στις λωρίδες λεωφορείων, με αποτέλεσμα να αποστέλλονται οι φωτογραφικές κλήσεις και το πρόστιμο μέσω του ταχυδρομείου.

Το συγκεκριμένο μέτρο στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, με τον πρόεδρο του New York City Transit, Richard Davey, να αναφέρει ότι σύμφωνα με έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί, ο χρόνος αναμονής και η τήρηση του χρόνου των δρομολογίων έχει βελτιωθεί με την εισαγωγή του μέτρου.

Camera sta leoforeia 3

Επιπλέον, ανέφερε ότι η τοποθέτηση των καμερών στα λεωφορεία, «έστειλε» με εντονότερο τρόπο το μήνυμα στους οδηγούς ότι οι λεωφορειολωρίδες είναι μόνο για τα λεωφορεία και όχι για τα Ι.Χ. «Οι συμπολίτες μας που χρησιμοποιούν λεωφορεία ζητούν να αυξηθεί η ταχύτητά τους και να περνάνε μικρότερο χρόνο στις στάσεις, και οι κάμερες που βάλαμε στα λεωφορεία μας αποτελούν ένα αποδεδειγμένα αποτελεσματικό μέτρο για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπρόσθετα, η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών της Νέας Υόρκης αναφέρει ότι το 80% των οδηγών που έχουν τιμωρηθεί με πρόστιμο από κάμερα λεωφορείου, δεν έχουν ξαναπέσει στο ίδιο σφάλμα.

Αυτό δείχνει ότι μία απλή επιβολή προστίμου είναι ικανή να συνετίσει τους Νεοϋορκέζους και να ακολουθήσουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, απελευθερώνοντας από την κίνηση τις λεωφορειολωρίδες.

Camera sta leoforeia 4

Βλέποντας τις θετικές συνέπειες του μέτρου, η πολιτεία της Νέας Υόρκης θέλει να επεκτείνει ακόμη περισσότερο τη χρήση των συγκεκριμένων καμερών. Πιο συγκεκριμένα, θέλει ο αριθμός των καμερών να αυξηθεί από 450 που είναι σήμερα στις 1.000 έως το 2024, ενώ ταυτόχρονα θέλει να τις ρυθμίσει να ελέγχουν και άλλους τύπους παραβάσεων στο δρόμο.

Με δεδομένο ότι οι κάμερες υπάρχουν ούτως ή άλλως στα λεωφορεία και μοιράζουν ήδη κλήσεις σε αυτούς που μπλοκάρουν στις ειδικές λωρίδες, υπάρχει η σκέψη να ξεκινήσουν να κόβουν κλήσεις και σε αυτούς που σταθμεύουν σε ποδηλατόδρομους και τις διαβάσεις πεζών. Τα πρόστιμα ξεκινούν από τα 50 δολάρια, και φτάνουν τα 250 δολάρια εάν ο οδηγός έχει λάβει πολλές τέτοιες κλήσεις μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ