Μπαίνει στην πρίζα το Mazda 3;

Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150 1

Πληροφορίες αναφέρουν πως ιαπωνική εταιρεία κατέθεσε μια ευρεσιτεχνία για ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο Mazda 3, ενώ πρόσφατα είχε ανακοινωθεί επένδυση 10 δις. ευρώ για την ηλεκτρική μετάβαση.

Στόχος είναι να μην μείνουν πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό και να ετοιμάζονται για την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση οχημάτων μηδενικών ρύπων, κυρίως από την Ευρώπη και τη Βόρειο Αμερική. Το πρώτο βήμα λοιπόν, σύμφωνα με τις πηγές, είναι ο εξηλεκτρισμός του Mazda 3 Sedan.

Οι ειδήσεις μιλούν για ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον και ευέλικτο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο θα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία χιλιομέτρων, συγκριτικά με το MX-30 που σταματά στα 200 χλμ. Λέγεται πως η μπαταρία που θα τροφοδοτεί το μοντέλο θα είναι εξαιρετικά λεπτή και μεγάλη, πιθανώς ιόντων λιθίου ή στερεού τύπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mazda MX-30

Όσον αφορά τους κινητήρες, η κίνηση μπορεί να μεταδίδεται στον εμπρός άξονα, στον πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Εννοείται, πως επειδή συζητιούνται σήμερα αυτά τα πράγματα, δεν σημαίνει απαραίτητα πως η Mazda θα τα πραγματοποιήσει κιόλας τα επόμενα χρόνια. Οπωσδήποτε όμως, παρατηρείται μεγάλη… κινητικότητα.

Και απόδειξη αυτού είναι η επερχόμενη παρουσίαση μιας έκδοσης του MX-30 με μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία θα κάνει την επίσημη εμφάνισή της, στην έκθεση αυτοκινήτων των Βρυξελλών, στις 13 Ιανουαρίου. Το συγκεκριμένο crossover θα γίνει υβριδικό, διαθέτοντας έναν κινητήρα βενζίνης που θα λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες. 

Mazda MX-30

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ