Για ποιο λόγο μπαίνει πλαφόν στην ταχύτητα των αυτοκινήτων;

European highway 1

Στόχος των νέων «συμβουλευτικών» μέτρων δεν είναι η αλλαγή της νομοθεσίας, αλλά η προσπάθεια να μειωθεί η ταχύτητα κίνησης στον αυτοκινητόδρομο.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον γαλλικό Τύπο, έγινε έκκληση μέσω ενός φόρουμ σε όλους τους Γάλλους οδηγούς να οδηγούν με 110 χλμ./ώρα στους αυτοκινητόδρομους.

Θα πρέπει όμως να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο φόρουμ δεν έχει στόχο να αλλάξει τη νομοθεσία και να ρίξει το όριο ταχύτητας από τα 130 χλμ./ώρα σε 110 χλμ./ώρα, αλλά να παροτρύνει τους αυτοκινητιστές να μειώσουν την ταχύτητά τους στους αυτοκινητόδρομους.

European highway 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, για να δικαιολογήσουν αυτή την μείωση, οι συμμετέχοντες στο φόρουμ επικαλούνται τις θετικές επιπτώσεις που θα είχε μία τέτοια κίνηση στο κλίμα και την τσέπη των Γάλλων.

Σύμφωνα με τα θέματα του φόρουμ, τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα εκπέμπουν περισσότερο από το 50% των αερίων του θερμοκηπίου από τον τομέα των μεταφορών, δηλαδή το 16% όλων των εκπομπών ρύπων της Γαλλίας.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι αυτό το μέτρο θα ήταν ωφέλιμο για την αγοραστική δύναμη των Γάλλων πολιτών, λόγω της εξοικονόμησης καυσίμων που πετυχαίνει. Σύμφωνα μάλιστα με τους συντάκτες του συγκεκριμένου φόρουμ, η μείωση της ταχύτητας κατά 20 χλμ./ώρα θα μείωνε την κατανάλωση των αυτοκινήτων κατά 20%.

European highway 3

Υποστηρίζουν επίσης ότι αυτή η μείωση στην ταχύτητα δεν θα είχε ως αποτέλεσμα την μεγάλη αύξηση στον χρόνο ταξιδιού, με το κέρδος για το περιβάλλον και την τσέπη των πολιτών να είναι πολύ μεγαλύτερο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη όμως, ο Fabrice Godefroy, ειδικός στα θέματα κινητικότητας, δηλώνει ότι εάν αύριο βάλουμε στους αυτοκινητόδρομους όριο τα 110 χλμ./ώρα, τότε όλοι οι οδηγοί θα απομακρυνθούν από αυτούς γιατί δεν θα έχουν χρονικό κέρδος. Και αυτό θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε αύξηση των εκπομπών CO2 στους επαρχιακούς δρόμους.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ