Με μοτέρ Yamaha το ηλεκτρικό Subaru STI E-RA των 1.073 ίππων

Subaru-electric-concept

Οι συμμαχίες μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών ενόψει της ηλεκτρικής εποχής συνεχίζονται με τη Yamaha να είναι η εταιρεία που προμηθεύει στη Subaru τους ηλεκτρικούς κινητήρες για το STI E-RA των 1.073 ίππων.

Με την παρουσίαση του εντυπωσιακού και αμιγώς ηλεκτρικού STI E-RA concept (διαβάστε περισσότερα εδώ) η Subaru μας έδειξε τις προθέσεις της αναφορικά με τα μοντέλα που είναι διατεθειμένη να δημιουργήσει για να συμμετέχει σε αγώνες ηλεκτρικών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την κίνηση του STI E-RA concept η Subaru συνεργάζεται με την Yamaha, από την οποία προμηθεύεται τους ηλεκτρικούς κινητήρες του μοντέλου της. Με το νέο αγωνιστικό ηλεκτρικό 4κίνητο, οι Ιάπωνες στοχεύουν να κάνουν δικό τους το ρεκόρ γύρου στη θρυλική πίστα του Nurburging, όταν με το καλό ολοκληρωθεί η εξέλιξη του το 2023, ώστε να κατέβουν κάτω από τα έξι λεπτά και 40 δευτερόλεπτα.

Η Yamaha, έχει δημιουργήσει τη δική της μεγάλη παράδοση στην εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης για της μοτοσικλέτες της αλλά και για λογαριασμό κατασκευαστών αυτοκινήτων. Πιο χαρακτηριστική συνεργασία εκείνη που έχει η εταιρεία των τριών διαπασών είναι εκείνη με την Toyota, μια συνεργασία που μετρά 10ετίες, ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί και με την Ford.

Οι Ιάπωνες έχουν μπει πολύ δυναμικά στο πεδίο των ηλεκτρικών κινητήρων τα τελευταία δύο χρόνια, αφού αυτό είναι και το μέλλον στους δύο τροχούς. Η εταιρεία των τριών διαπασών έχει εξελίξει μάλιστα μια ολόκληρη σειρά από ηλεκτρικά μοτέρ με ιδιαίτερα υψηλή απόδοση ως προς το μέγεθος και το βάρος τους, την οποία διαθέτει ήδη και προς τρίτους κατασκευαστές, βλέποντας να δημιουργείται μπροστά της ένα νέο εμπορικό πεδίο προς εκμετάλλευση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με πρώτο εξωτερικό πελάτη, όπως δείχνουν όλα, τη Subaru, η εμπορική διαθεσιμότητα των κινητήρων της ιαπωνικής εταιρείας ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2021. Η Yamaha παρουσίασε τότε και το ισχυρότερο μοτέρ της γκάμας, έναν compact διαστάσεων ηλεκτρικό κινητήρα με απόδοση 475 ίππων (350 KW, 800 V), ο οποίος τοποθετείται στην κορυφαία κλάση ηλεκτρικών κινητήρων που υπάρχει αυτή τη στιγμή, από πλευράς απόδοσης σε σχέση με το μέγεθος του. Προορίζεται φυσικά για χρήση και σε υπεραυτοκίνητα, αφού τέσσερα τέτοια μοτέρ -ένα για κάθε τροχό- ανεβάζουν τη συνολική απόδοση στους 1.900 ίππους.

Τα ελαιόψυκτα ηλεκτρικά μοτέρ της Yamaha ξεκινούν, προς το παρόν, από τους 47 ίππους (35 KW), μια πολύ σημαντική κατηγορία ισχύος για τους δύο τροχούς στην Ευρώπη, η οποία «συγκεντρώνει» τα δίκυκλα που μπορούν να οδηγηθούν με το ενδιάμεσο δίπλωμα κατηγορίας Α2.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ