Αυτό το μοντέλο της Toyota δεν θα γίνει ποτέ ηλεκτρικό -Ποιο είναι

Toyota

Η Toyota ανεβάζει την πολυτέλεια ένα επίπεδο πάνω από τη Lexus, δημιουργώντας μια ολοκαίνουργια, υπερ-πολυτελή φίρμα, η οποία αναμένεται να γυρίσει την πλάτη της στην ηλεκτροκίνηση.

Η Toyota στρέφει το βλέμμα της στην premium κατηγορία, παρουσιάζοντας μια ολοκαίνουργια υπερ-πολυτελή μάρκα με το όνομα Century, που θα στέκεται πάνω από την Lexus και θα αντλεί έμπνευση από το θρυλικό ομώνυμο σεντάν το οποίο κυκλοφορεί στην ιαπωνική αγορά εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια.

Στόχος της νέας φίρμας είναι να ανταγωνιστεί κορυφαίους κατασκευαστές premium οχημάτων, προσφέροντας ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο εκλεπτυσμένων προτάσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι η νέα μάρκα πάει αντίθετα στο ρεύμα της εποχής, αφού δεν θα στραφεί στην ηλεκτροκίνηση, με όλα τα μοντέλα της να αναμένεται να εξοπλιστούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως επιβεβαίωσε η Toyota.

Πιο συγκεκριμένα, σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής των συστημάτων κίνησης της εταιρείας, Takashi Uehara, ξεκαθάρισε ότι τα μοντέλα της γκάμας Century «θα έχουν κανονικό κινητήρα», παρότι η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποφασίσει ποιος ακριβώς τύπος διάταξης θα επιλεγεί. 

Με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες, η Toyota εξετάζει διάφορες επιλογές συστημάτων κίνησης. Μία από αυτές είναι ο νέος τετρακύλινδρος υβριδικός κινητήρας της ιαπωνικής φίρμας, που ενσωματώνει το Toyota Hybrid System (THS II) και συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων με ηλεκτρική υποβοήθηση.

Η εταιρεία θέτει ως στόχο τα περίπου 400 άλογα, προσθέτοντας ταυτόχρονα ότι «τα 600 άλογα είναι εύκολα εφικτά», ανάλογα το στόχο και το προσανατολισμού του εκάστοτε μοντέλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τους αναλυτές και τα διεθνή δημοσιεύματα, το πιο πιθανό σενάριο είναι τα μοντέλα της νέας υπερ-πολυτελούς γκάμας Century να εφοδιαστούν με τον υβριδικό V8 κινητήρα της Toyota, ο οποίος αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην επερχόμενη GR GT και στη σχετική έκδοση που θα προσφερθεί από τη Lexus.

Η Toyota έχει επιβεβαιώσει ότι ο συγκεκριμένος V8 δεν προορίζεται αποκλειστικά για σπορ αυτοκίνητα, αλλά μπορεί να τοποθετηθεί και σε άλλες κατηγορίες, όπως μεγάλα SUV ή pickup. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το νέο μοτέρ χαρακτηρίζεται εκρηκτικό, με τη φημολογούμενη ισχύ του να ξεπερνά τα 900 άλογα.

Σημειώνεται ότι η δεύτερη γενιά του σεντάν Century προσφερόταν με κινητήρα V12 από το 1997 έως το 2017, γεγονός που αναζωπύρωσε τις φήμες περί πιθανής επιστροφής του. Ωστόσο, μέχρι στιγμής η Toyota δεν έχει δώσει καμία ουσιαστική ένδειξη ότι σχεδιάζει κάτι αντίστοιχο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ