Το μοντέλο που δεν προλαβαίνει να παράγει το εργοστάσιο -Τι θα κάνει η εταιρεία

Citroen C3

Η ζήτηση του Citroen C3 έχει εκπλήξει ακόμα και τους επικεφαλής της μάρκας που ψάχνουν τρόπους για να εξομαλύνουν τους χρόνους παράδοσης.

Πολλές εταιρείες θα ήθελαν να έχουν αυτόν τον πονοκέφαλο, να χρειάζεται δηλαδή, να αυξήσουν την παραγωγή τους για να προλάβουν την τεράστια ζήτηση. Όμως αυτόν τον ιδιαίτερο «προβληματισμό» τον έχει αυτή την περίοδο η Citroen, με το νέο C3 να εξελίσσεται σε πραγματική πρόκληση για τις γραμμές παραγωγής.

Το γαλλικό μοντέλο έχει μετατραπεί σε φαινόμενο της ευρωπαϊκής αγοράς, με τη ζήτηση να ανεβαίνει σταθερά και τα εργοστάσια να προσπαθούν να συμβαδίσουν με τα δελτία παραγγελίας. Η Citroen βρίσκεται μπροστά σε ένα «ευχάριστο» πρόβλημα, αφού το ενδιαφέρον για το μοντέλο έχει ξεπεράσει κάθε αρχική εκτίμηση, σε σημείο που πλέον αδυνατεί να παραδώσει αυτοκίνητα στους επιθυμητούς χρόνους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μάρκα, που τα τελευταία χρόνια βρήκε ξανά ρυθμό μετά την κρίση στις πωλήσεις, φαίνεται ότι έχει πετύχει την ιδανική συνταγή στην κατηγορία. Το νέο C3, είτε στη βενζινοκίνητη εκδοχή είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό e-C3, καλύπτει μια αγορά που αναζητά οικονομικές, σύγχρονες και χαμηλών εκπομπών επιλογές, αφού το θερμικό μοντέλο ξεκινά αρκετά κάτω από τις 20.000 ευρώ και στη χώρα μας να κοστολογείται στα 17.300 ευρώ, και το ηλεκτρικό διατίθεται σε τιμές κοντά στις 20.000 ευρώ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το εργοστάσιο της Τρνάβα στη Σλοβακία να φτάσει στα όριά του. Εκεί παράγονται το C3, το C3 Aircross και το Opel Frontera, με τη γραμμή παραγωγής να δουλεύει στα όρια της εδώ και μήνες. Αν και η Stellantis ανέμενε ισχυρή ζήτηση για τη νέα γενιά του C3, η πραγματικότητα ξεπέρασε τις προβλέψεις και οι χρόνοι παράδοσης άρχισαν να αυξάνονται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να αποφευχθούν περαιτέρω καθυστερήσεις, ο όμιλος αποφάσισε να ανοίξει δεύτερη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Κραγκούγιεβατς στη Σερβία, όπου θα κατασκευάζονται επιπλέον 40.000 μονάδες τον χρόνο. Με αυτή την κίνηση, η συνολική παραγωγή του Citroen C3 αναμένεται να αγγίξει τις 300.000 μονάδες ετησίως, δίνοντας σημαντική ανάσα στο δίκτυο και μειώνοντας τους χρόνους παράδοσης σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Την ίδια στιγμή, ο νέος επικεφαλής της Citroen, Κσαβιέ Σαρντόν, επισημαίνει ότι η μάρκα βρίσκεται ξανά σε ανοδική τροχιά, αν και παραμένει κάτω από τα επίπεδα της προ πανδημίας εποχής. Ο έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός μέσα στη Stellantis, με Peugeot, Fiat και Opel να διεκδικούν τον δικό τους χώρο, κάνει το έργο της Citroën απαιτητικό, όμως τα στοιχεία δείχνουν μια ξεκάθαρη επιστροφή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ