Tο Mitsubishi Pajero επιστρέφει το 2027 ως ιαπωνικό «αντίπαλο δέος» των Land Rover

Σε τρία χρόνια, σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιαπωνία, θα γίνει πραγματικότητα η επιστροφή του θρυλικού Mitsubishi Pajero - αλλά αυτή τη φορά οι εξαίρετες εκτός δρόμου ικανότητές του θα συνδυάζονται με την πολυτέλεια.
Καθώς οι πωλήσεις της Mitsubishi βελτιώνονται στην Ασία, η εταιρεία επιδιώκει να φέρει πίσω μοντέλα που την έχουν χαρακτηρίσει -και καθορίσει- στο παρελθόν, ώστε να αναπτύξει εκ νέου της γκάμα της. Σε αυτό το σκηνικό, πηγές εντός της εταιρείας φέρεται να επιβεβαιώνουν ότι η εξέλιξη του νέου Pajero προχωρά με ταχύ ρυθμό, ώστε το SUV θα είναι έτοιμο σε λίγα χρόνια.

Αρχικά, η Mitsubishi φέρεται να εξέτασε την εξέλιξη του Pajero πάνω στο πλαίσιο τύπου σκάλας του L200. Ωστόσο, οι μηχανικοί γρήγορα συνειδητοποίησαν ότι ένα πλαίσιο σκάλας δεν θα πληρούσε τις απαιτήσεις τους για το SUV, ειδικά όσον αφορά την άνεση στην οδήγηση.
BUY NOW
Ο στόχος για το Pajero του 2027 είναι να είναι ένα πολυτελές SUV που θα προσελκύσει εύπορους πελάτες στην ασιατική αγορά. Συγκεκριμένα, η Mitsubishi θέλει να είναι κάτι σαν τη «Rolls-Royce της ερήμου», ένας αντίπαλος των Range Rover.

Η πλατφόρμα που σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν είναι μια νέα αρχιτεκτονική που θα μοιράζεται με την επόμενη γενιά του Outlander PHEV. Αναφέρεται η αρχιτεκτονική CMF-C/D, η οποία χρησιμοποιείται στο τρέχον Outlander και σε άλλα μοντέλα όπως το Nissan Rogue, αλλά πιστεύεται ότι θα είναι πιο κοντά στην αρχιτεκτονική CMF-EV.
Σε ό,τι αφορά το σύστημα κίνησης, το 2027 Pajero μπορεί να χρησιμοποιήσει μια διάταξη παρόμοια με τα μοντέλα e-Power της Nissan, τα οποία είναι ουσιαστικά ηλεκτρικά οχήματα με range extender.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,4 λίτρων του τρέχοντος Outlander PHEV θα μπορούσε να συνδυαστεί με δύο ηλεκτροκινητήρες, καθιστώντας το SUV ομαλό στο δρόμο και ικανό στο χώμα. Η plug-in hybrid τεχνολογία θα μπορούσε παράλληλα να προσφέρει και λίγα αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα.
Από πλευράς σχεδίασης, το Pajero του 2027 αναμένεται να αναβιώσει το ρετρό στυλ του παρελθόντος του. Το αμάξωμα θα έχει καθαρές γραμμές και ορθογώνια φώτα που θυμίζουν το μοντέλο της δεκαετίας του '90. Στο πίσω μέρος, φημολογείται πως θα έχει ακόμα και το περίγραμα ενός ψεύτικου εφεδρικού τροχού στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Το ιαπωνικό SUV αναμένεται να έχει μήκος περίπου 4,90 μέτρων, πλάτος 1,9 μ. και ύψος 1,85 μ. Αυτό το καθιστά ελαφρώς μεγαλύτερο από ένα Outlander PHEV, αλλά λίγο μικρότερο από ένα Range Rover Sport. Ωστόσο, τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι συνήθως μικρότερα στην κατηγορία τους.
Από τις φήμες εξάγεται το συμπέρασμα ότι ένα καλά εξοπλισμένο Pajero του αναμένεται να κοστίζει κοντά στις 60.000 ευρώ, τιμή που θα είναι ανταγωνιστική απέναντι στα γερμανικά ή βρετανικά πολυτελή SUV.