MINI John Cooper Works GP: Ειδικά ελαστικά και για το χιόνι

Mini Cooper John Cooper Works

Τα ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων που αναπτύχθηκαν από τον κατασκευαστή ελαστικών Hankookγια την κρύα εποχή του χρόνου επιτρέπουν στους οδηγούς να απολαμβάνουν την εξαιρετική ισχύ και την αγωνιστική αίσθηση του MINI John Cooper Works GP ακόμα και στο χιόνι.

Όπως τα θερινά ελαστικά της κατηγορίας Ultra Ultra High Performance, που είναι προσαρμοσμένα στα χαρακτηριστικά του MINI John Cooper Works GP, η Hankook προσφέρει ανάλογα ελαστικά και για τη χειμερινή περίοδο ως εξοπλισμό πρώτης τοποθέτησης. Ελαστικά Winter i cept evo 2 σε διάσταση 195/45 R18 87H XL διατίθενται για το μοντέλο υψηλών επιδόσεων και τοποθετούνται σε αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου John Cooper Works 18-ιντσών. Ειδικότερα, ένα ασύμμετρο σχέδιο πέλματος με ειδικά σχεδιασμένες σχισμές και αυλακώσεις βελτιστοποιεί τόσο την ελκτική πρόσφυση όσο και το φρενάρισμα σε δρόμους καλυμμένους με χιόνι. Με την αυξημένη πρόσφυση των χειμερινών ελαστικών, το MINI John Cooper Works GP, που κατασκευάζεται σε περιορισμένο αριθμό μόλις 3.000 αντιτύπων, είναι τέλεια εξοπλισμένο για αποδράσεις στα χιόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
MINI John Cooper Works GP

Τα χειμερινά ελαστικά, που σχεδιάστηκαν κατά παραγγελία για το μοντέλο, συμπληρώνουν άριστα την τεχνολογία της ανάρτησης, που είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις υψηλές επιδόσεις του κινητήρα χάρη στην αγωνιστική τεχνογνωσία της John Cooper Works και τα ρυθμισμένα με ακρίβεια συστήματα ελέγχου ανάρτησης. Η ελκτική πρόσφυση κατά την εκκίνηση έχει βελτιστοποιηθεί, όπως και η ευστάθεια στις γρήγορες στροφές. Ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας τεχνολογίας MINITwinPower Turbo αποδίδει μέγιστη ισχύ 225 kW/306 hp και μέγιστη ροπή 450 Nm. Αυτή η συμπυκνωμένη ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, που φοράνε τα ειδικά χειμερινά ελαστικά UHP, μέσω ενός 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic, το οποίο μετατρέπει την κινητήρια ισχύ σε συναρπαστικές επιδόσεις χωρίς απώλειες, χάρη σε ένα ενσωματωμένο μπλοκέ διαφορικό. Το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό συνεργάζεται με το δυναμικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας DSC (Dynamic Stability Control) και λειτουργεί ως συμπλέκτης μείωσης της διαφοράς ταχύτητας μεταξύ του εμπρός αριστερού και δεξιού τροχού.

Σε υψηλές απαιτήσεις φορτίου μπορεί να δημιουργηθεί ένα ποσοστό εμπλοκής έως 31%. Το μπλοκέ διαφορικό αντισταθμίζει επίσης την όποια απώλεια ελκτικής πρόσφυσης, στην περίπτωση των διαφορετικών συντελεστών τριβής. Για τον σκοπό αυτό κατανέμει υψηλότερη αναλογία ροπής στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, αποτρέποντας έγκαιρα την όποια τάση υποστροφής ή υπερστροφής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ