
Ένας μηχανικός αυτοκινήτων έλυσε τον κινητήρα ενός από τα πιο δημοφιλή κινεζικά μοντέλα που έχουν λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να εξακριβώσει την ποιότητα κατασκευής του.
Τους τελευταίους μήνες, τα αυτοκίνητα πολλών κινεζικών μαρκών κάνουν απόβαση στην Ευρώπη, γεγονός που οδηγεί στη μεταμόρφωση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας και στην κατακόρυφη αύξηση του ανταγωνισμού.
Μάλιστα πολλοί κατασκευαστές από την Κίνα έχουν ήδη ανοίξει εργοστάσια σε ευρωπαϊκό έδαφος ή σχεδιάζουν να το κάνουν άμεσα, στοχεύοντας σε αύξηση του μεριδίου τους στην ευρωπαϊκή αγορά. Η επέλαση των κινεζικών αυτοκινήτων κάνει αρκετούς αγοραστές να αναρωτιούνται για την ποιότητα κατασκευής τους, η οποία φυσικά μπορεί να αποδειχθεί μόνο με το πέρασμα του χρόνου.
BUY NOW

Ο μηχανικός παραδέχθηκε ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές «έχουν δουλέψει σκληρά, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα εξαιρετικής ποιότητας, και κατορθώνοντας παράλληλα να πληρούν τις προδιαγραφές του κανονισμού Euro 6, παρά την πολύ απλή μηχανική του κινητήρα».
Ωστόσο αυτό που τράβηξε περισσότερο την προσοχή του ήταν η καδένα χρονισμού, η οποία είναι διπλάσια σε πάχος από τις αντίστοιχες των περισσότερων ευρωπαϊκών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τον Ισπανό μηχανικό, «οι Κινέζοι παρατήρησαν ότι η αλυσίδα χρονισμού έσπαγε σε αρκετά ευρωπαϊκά μοντέλα και αποφάσισαν για αυτόν τον λόγο να την κάνουν διπλάσια».

Τα αρνητικά που ο μηχανικός έχει να προσάψει στους κατασκευαστές από την Κίνα είναι αφενός η καθυστέρηση που πρέπει να υποστεί ένας Ευρωπαίος πελάτης όταν θα χρειαστεί ανταλλακτικά, ενώ θεωρεί ότι θα μπορούσαν να είναι λίγο ποιοτικότερα και τα υλικά στο εσωτερικό των αυτοκινήτων.