Μετρό Θεσσαλονίκης: Κάθε δύο λεπτά τα δρομολόγια -Πώς θα προστατεύονται οι επιβάτες

Μετρό Θεσσαλονίκης

Προ των πυλών βρίσκεται το Μετρό της Θεσσαλονίκης που θα εξυπηρετεί τους επιβάτες σε χρόνο ρεκόρ και θα φροντίζει για την ασφάλειά τους.

Άμεσα, δίχως μεγάλη αναμονή στις στάσεις θα εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό στο Μετρό Θεσσαλονίκης το οποίο θα λειτουργήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Σύμφωνα με τον Carlo Bianco, διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΗΕΜΑ Α.Ε. πoυ έχει αναλάβει τη λειτουργία και διαχείριση του Μετρό, συρμός θα περνάει κάθε περίπου 2 λεπτά, γεγονός που θα συνδράμει στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Μετρό Θεσσαλονίκης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας πριν από λίγες ημέρες στην εκδήλωση με θέμα «Νέα έργα, επενδύσεις και καινοτομίες στις μεταφορές» που διοργάνωσαν το Ελληνοϊταλικό Επιμελητήριο, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του 32ου Μoney Show, ο κ. Bianco, ανέφερε ότι παρότι ο στόχος είναι να εξυπηρετούνται 20.000 επιβάτες ανά ώρα και 300.000 ημερησίως, οι αριθμοί αυτοί είναι συντηρητικοί.

Υπενθύμισε δε ότι οι αυτόματοι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγό, μηδενίζοντας την περίπτωση ανθρώπινου λάθους. Σημειώνεται ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου, το οποίο θα αποτρέπει σε κάθε περίπτωση την πρόσκρουση συρμών. Πρόκειται για το CBTC (Communications-based train control) το οποίο με την αρωγή ιδιαίτερα ισχυρών υπολογιστικών συστημάτων τόσο επί των συρμών όσο και στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, το CBTC μπορεί και υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο την ακριβή θέση κάθε συρμού και έτσι επιτρέπει αυτοί να έχουν ασφαλείς αποστάσεις μεταξύ τους.

Μετρό Θεσσαλονίκης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθοριστική συμβολή στο να μη χάνονται ανθρώπινες ζωές θα έχουν και οι αυτόματες θύρες επί των αποβαθρών, που θα ανοίγουν μόνο κατά την άφιξη των συρμών.

Αυτό σημαίνει ότι όσο οι επιβάτες περιμένουν την άφιξη του συρμού, δεν θα μπορούν να πλησιάσουν στο χείλος των αποβαθρών, πέφτοντας στις ράγες.

Οι αυτοματοποιημένες θύρες θα είναι πλήρους ύψους που θα ανοιγοκλείνουν ταυτόχρονα με τις πόρτες του τρένου, λειτουργώντας σε συντονισμό με το τροχαίο υλικό, μέσω του συστήματος σηματοδότησης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ