Το Μετρό σκάβει όλη τη Θεσσαλονίκη -Πού θα δούμε τους 44 νέους σταθμούς

μετρό θεσσαλονίκη τιμή εισιτηρίου

Σε κάθε γωνιά της Θεσσαλονίκης θα φτάσουν οι ράγες του Μετρό, ώστε να μετακινείται απρόσκοπτα κάθε κάτοικος της πόλης.

Μόλις λίγους μήνες μακριά απέχουν τα εγκαίνια της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, να επισημαίνει ότι το πρώτο εισιτήριο θα κοπεί τον προσεχή Νοέμβριο.

Αλλά το Μετρό δεν θα σταματήσει στους 13 σταθμούς που περιλαμβάνει η βασική γραμμή, καθώς θα ακολουθήσουν δεκάδες ακόμα σταθμοί που θα εξυπηρετούν σχεδόν κάθε κάτοικο της πόλης.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της παρουσίασης της Μελέτης Ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Μαΐου στο «Καραπάντσειο» Πολιτιστικό Κέντρο Αμπελοκήπων, ανακοινώθηκε ότι ο σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου Μετρό, με δύο γραμμές, συνολικού μήκους – μαζί με τις υπό ολοκλήρωση υποδομές – περίπου 48 χλμ., που περιλαμβάνει – συνολικά – 44 σταθμούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος είναι το Μετρό, στην τελική του μορφή (συμπεριλαμβανομένω των επεκτάσεων) και με ορίζοντα το 2040 να εξυπηρετεί – καθημερινά – 678.000 επιβάτες.

Μετρό Θεσσαλονίκης

Ποιες είναι οι επεκτάσεις που θα ακολουθήσουν

Αφού λοιπόν παραδοθεί η βασική Γραμμή (Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός-Νέα Ελβετία) και λίγο αργότερα η επέκταση προς Καλαμαριά (2ο εξάμηνο 2025), προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η βορειοδυτική Θεσσαλονίκη, ενώ στη συνέχεια το ενδιαφέρον θα στραφεί στην κάλυψη των περιοχών Χαριλάου και Τούμπας.

Έτσι, στη μελέτη περιγράφονται:

  • Η βόρεια επέκταση της κύριας γραμμής προς Σταυρούπολη.
  • Το τμήμα Άνω Εύοσμος – Αγία Κυριακή, που διατρέχει τις περιοχές Χαριλάου και Τούμπα.
  • Η νότιο-ανατολική επέκταση της κύριας γραμμής προς το Αεροδρόμιο.
  • Το τμήμα προς Κορδελιό.

Σημειώνεται ότι η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης (ΜΑΜΘ) εκπονήθηκε από την Ελληνικό Μετρό και αποτελεί τη Γενική Συγκοινωνιακή Μελέτη του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για την πρώτη – τέτοιου είδους – μελέτη τα τελευταία 25 χρόνια», επισήμανε ο κ. Σταϊκούρας, ο οποίος ανέφερε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι ίσως το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη, αφού διαθέτει τα πλέον καινοτόμα συστήματα και τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας, λειτουργικότητας και ασφάλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, στάθηκε και στα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία που εντάχθηκαν στο συγκοινωνιακό έργο της συμπρωτεύουσας και τη Δευτέρα 17 από αυτά ξεκίνησαν τα δρομολόγιά τους. Τα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία, μαζί με το Μετρό θα είναι δυνατόν να διαμορφώσουν νέες συγκοινωνιακές συνθήκες σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Μετρό Θεσσαλονίκης

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ