Το Μετρό φτάνει στην Εθνική Οδό -Ποιοι είναι οι νέοι σταθμοί που θα κατασκευαστούν
Προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί η επέκταση του Μετρό ώστε να αποσυμφορηθούν βασικοί οδικοί άξονες του λεκανοπεδίου, όπως ο μαρτυρικός Κηφισός.
Η επέκταση των υφιστάμενων γραμμών του Μετρό και η δημιουργία μιας νέας αναμένεται να προσφέρουν μια πολύτιμη ανάσα στους ασφυκτικά γεμάτους δρόμους του λεκανοπεδίου της Αττικής, αποτελώντας μία από τις προτεραιότητες της Ελληνικής Κυβέρνησης.
Το πλάνο της επέκτασης του Μετρό περιλαμβάνει στο σύνολό του την κατασκευή 35 νέων σταθμών, πολλοί εκ των οποίων πρόκειται να δημιουργηθούν σε σημεία της Αττικής που δεν διαθέτουν επαρκή σύνδεση με το δίκτυο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
BUY NOW
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Λεωφόρος Κηφισίας, αλλά και η Εθνική Οδός, δύο βασικές οδικές αρτηρίες που ταλαιπωρούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες οδηγούς, καθώς καμία από τις δύο δεν εξυπηρετείται από κάποιο μέσον σταθερής τροχιάς.
Η κατασκευή της νέας Γραμμής 4 του Μετρό αναμένεται να δώσει λύση στο πρόβλημα αυτό, με την επέκταση της πρόκειται να συνδέσει το κέντρο της Αθήνας με τη Λυκόβρυση, τερματίζοντας ουσιαστικά πολύ κοντά στην Εθνική Οδό.
Εφόσον το σχέδιο αυτό υλοποιηθεί, η γραμμή 4 θα αποτελέσει το πρώτο τμήμα του Μετρό που θα συνδέεται άμεσα με τον κύριο οδικό άξονα της πρωτεύουσας, προσφέροντας μια σημαντική αναβάθμιση στις μετακινήσεις.
Παράλληλα, η σύνδεση αυτή θα συμβάλει καθοριστικά στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης που παρατηρείται καθημερινά στον Κηφισό, δίνοντας στους πολίτες μια εναλλακτική, ταχύτερη και πιο οικολογική επιλογή μετακίνησης.
Ταυτόχρονα, βέβαια, εξετάζεται και η επέκταση της υπάρχουσας Γραμμής 1, του γνωστού σε όλου μας «Ηλεκτρικού», και ειδικότερα η υπογειοποίησή του από τον τερματικό -σήμερα- σταθμό της Κηφισιάς προς τη Νέα Ερυθραία και τον κόμβο της Βαρυμπόμπης.
Βάζοντας στο κάδρο τις επεκτάσεις του Μετρό προς τη Γλυφάδα, την Ηλιούπολη, την Πετρούπολη και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τότε είναι πολύ πιθανόν ο συνολικός αριθμός των σταθμών του Μετρό να ξεπεράσει τους 100 αποτελώντας ένα δίκτυο ικανό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της πρωτεύουσας.
Διαβάστε επίσης: