 
                    Στο πλαίσιο του μεγάλου σχεδίου ανανέωσης και επέκτασης του Μετρό, αναμένεται τα επόμενα χρόνια η γραμμή 4 να φτάσει μέχρι τη Λεωφόρο Κηφισού.
Το Μετρό της Αθήνας αλλάζει ριζικά πρόσωπο, με τις εργασίες και τις μελέτες που προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς να αποδεικνύουν πως στόχος της πολιτείας είναι η συνολική αναβάθμιση των αστικών μετακινήσεων.
Η επέκταση του δικτύου επιδιώκει να αποσυμφορήσει το οδικό δίκτυο της πρωτεύουσας, να μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου και να συμβάλει στον περιορισμό των ρύπων, δημιουργώντας έναν πιο βιώσιμο και αποτελεσματικό τρόπο μετακίνησης για τους κατοίκους της πόλης.
BUY NOW
 
    Ήδη, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια συστηματική προσπάθεια εκσυγχρονισμού του Μετρό, με σημαντικές επεκτάσεις να βρίσκονται σε εξέλιξη. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι πρόσφατα ξεκίνησε και η εκπόνηση μελετών για τη σύνδεση του Μετρό με το Ελληνικό και τη Γλυφάδα, που θα περιλαμβάνει νέους σταθμούς σε Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός του αμαξοστασίου του Ελαιώνα.
Στο επίκεντρο, ωστόσο, βρίσκεται η γραμμή 4, το μεγαλύτερο έργο υποδομής μαζικών μετακινήσεων που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στη χώρα, με ορίζοντα ολοκλήρωσης μέχρι το 2029. Το βασικό της τμήμα, «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», θα έχει μήκος 13 χιλιομέτρων και θα περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετούν νευραλγικά σημεία της πόλη, από μεγάλα νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, Λαϊκό, Παίδων), μέχρι πανεπιστημιακά ιδρύματα, δικαστικά μέγαρα, υπουργεία και διοικητικά κτίρια.
 
    Η νέα χάραξη προβλέπει δύο κύριες κατευθύνσεις. Η πρώτη θα ξεκινά από το Γουδή, θα διέρχεται από τη Λεωφόρο Κηφισίας και θα φτάνει μέχρι Λυκόβρυση και Μελίσσια, εξυπηρετώντας χιλιάδες επιβάτες καθημερινά από τα βόρεια προάστια. Η δεύτερη θα ξεκινά από το Γαλάτσι, διασχίζοντας πυκνοκατοικημένες συνοικίες και φτάνοντας σχεδόν έως την Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας, σε ένα σημείο στρατηγικής σημασίας για την πόλη.
Εφόσον το σχέδιο αυτό υλοποιηθεί, η γραμμή 4 θα αποτελέσει το πρώτο τμήμα του Μετρό που θα συνδέεται άμεσα με τον κύριο οδικό άξονα της πρωτεύουσας, προσφέροντας μια σημαντική αναβάθμιση στις μετακινήσεις. Παράλληλα, η σύνδεση αυτή θα συμβάλει καθοριστικά στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης που παρατηρείται καθημερινά στον Κηφισό, δίνοντας στους πολίτες μια εναλλακτική, ταχύτερη και πιο οικολογική επιλογή μετακίνησης.
 
    Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, κ. Κουρέτας, έχει τονίσει πως τα έργα του Μετρό είναι πολύπλοκα και χρονοβόρα, απαιτώντας πολυεπίπεδες μελέτες και προσεκτικό σχεδιασμό, με ορισμένες παρεμβάσεις να χρειάζονται από 5 έως 10 χρόνια, ενώ μερικές εξ αυτών μπορεί να χρειαστούν ακόμη περισσότερο χρόνο.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
 
                   
                  