Το Μετρό πηγαίνει στη Δυτική Αττική -Πού θα βρίσκονται οι 3 νέοι σταθμοί

grammi 4 metro

Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού που προωθεί η Ελληνικό Μετρό και αφορά στην επέκταση της Γραμμής 2.

Την ίδια ώρα που οι εργασίες για την κατασκευή της Γραμμής 4 προχωρούν, ωριμάζουν οι συνθήκες για ένα ακόμα έργο του Μετρό που θα δώσει «ανάσα» στους κατοίκους της Δυτικής Αττικής.

Πρόκειται για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον με προϋπολογισμό 550 εκατ. ευρώ και προθεσμία ολοκλήρωσης 57 μήνες, δηλαδή 4 χρόνια και 9 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Υπενθυμίζεται ότι ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει οι εταιρείες/σχήματα ΤΕΡΝΑ , ABAΞ, IΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, και πλέον ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την εκκίνηση της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού που αφορά στην κατάθεση των τεχνικών και εν συνεχεία οικονομικών προσφορών, ώστε να αναδειχθεί ο ανάδοχος και να εμφανιστούν τα πρώτα εργοτάξια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Γραμμή 2 Αθήνα επέκταση Μετρό

Πού θα κατασκευστούν οι σταθμοί

Η επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής» προς τη Δυτική Αττική περιλαμβάνει γραμμή μήκους 4 χλμ. και τους 3 νέους σταθμούς Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο. Ο Σταθμός «Παλατιανή» χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου και διαθέτει 2 εισόδους εκατέρωθεν της Οδού Θηβών.

Ο Σταθμός «Ίλιον» χωροθετείται στη διασταύρωση των οδών Θηβών και Ελαιών και διαθέτει 2 εισόδους εκατέρωθεν της οδού Θηβών και πρόβλεψη σύνδεσης/μετεπιβίβασης επιβατών με τον ομώνυμο Σταθμό της μελλοντικής επέκτασης της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη.

Ο Σταθμός «Άγιος Νικόλαος» χωροθετείται κάτω από το τμήμα της ομώνυμης οδού και τμήμα του διαμορφωμένου χώρου πρασίνου που βρίσκεται μεταξύ των οδών Παραμυθιάς, Ολύνθου, Ζίτσης και Αγ. Νικολάου.

Γραμμή 2 Μετρό
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H σύμβαση περιλαμβάνει ακόμα και την επέκταση του Αμαξοστασίου Ελαιώνα σε γειτονική όμορη περιοχή εμβαδού περίπου 20 στρεμμάτων στη γωνία των οδών Αγίας Άννης και Πιερίας, η οποία σήμερα καταλαμβάνεται κυρίως από αποθήκες του τέως εργοστασίου της Αθηναϊκής Χαρτοποιίας και από άλλες ιδιοκτησίες.

Η παράδοση του έργου στο επιβατικό κοινό θα σημάνει τη μείωση των χρόνων μετακίνηση από το κέντρο της Αθήνας στη Δυτική Αττική (και αντίστροφα), καθώς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το δρομολόγιο Ίλιον-Σύνταγμα θα εκτελείται σε 20 λεπτά, και το Ίλιον-Ομόνοια σε 15 λεπτά.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ