Αυτά είναι τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που βγάζουν τις περισσότερες βλάβες -Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα

Tesla Model 3 1

Το νέο TÜV Report του 2026, μία από τις πιο έγκυρες πηγές στη Γερμανία για την ποιότητα και τη μακροχρόνια αξιοπιστία των μεταχειρισμένων, φέρνει εξαιρετικά δυσάρεστα νέα για μια συγκεκριμένη μάρκα και τα μοντέλα της.

Η έρευνα TÜV Report αποτελεί σημείο αναφοράς στη Γερμανία για την αξιολόγηση της ποιότητας και της αξιοπιστίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενο αποκλειστικά στα αποτελέσματα των περιοδικών τεχνικών ελέγχων, το αντίστοιχο δηλαδή του δικού μας ΚΤΕΟ.

Η νέα έκδοση για το 2026 ακολουθεί την ίδια αυστηρή μεθοδολογία, εξετάζοντας εκατοντάδες μοντέλα και καταγράφοντας τόσο το ποσοστό σοβαρών ελαττωμάτων όσο και τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει κατά τον τεχνικό έλεγχο. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι μια συγκεκριμένη μάρκα καταγράφει σταθερά ανησυχητικές επιδόσεις αξιοπιστίας, και μάλιστα σε μοντέλα διαφορετικών χρονολογιών.

Ο λόγος περί της Tesla, η οποία παρουσιάζει αισθητή απόκλιση από τον μέσο όρο, με τα στοιχεία της έρευνας να αποκαλύπτουν μια εικόνα που δημιουργεί έντονο προβληματισμό για του κατόχους και τα οχήματα της.

Πιο συγκεκριμένα, η αμερικανική εταιρεία εμφανίζει σημαντικά αυξημένα ποσοστά σοβαρών βλαβών σε όλες σχεδόν τις ηλικιακές κατηγορίες οχημάτων, αποτυγχάνοντας να ακολουθήσει τον ρυθμό των ανταγωνιστών της και καταγράφοντας επιδόσεις που βρίσκονται συστηματικά κάτω από τον μέσο όρο. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα οχήματα ηλικίας 2–3 ετών, το Tesla Model 3 εμφανίζει ποσοστό σοβαρών ελαττωμάτων 13,1%, όταν ο μέσος όρος της κατηγορίας είναι 6,5%, δηλαδή σχεδόν το διπλάσιο από το μέσο όχημα. Ακόμη χειρότερα κινείται το Tesla Model Y, το οποίο φτάνει στο 17,3%, επίδοση που το τοποθετεί ανάμεσα στα τρία χειρότερα αυτοκίνητα της ηλικιακής ομάδας, παρά το σχετικά χαμηλό μέσο χιλιομετρικό φορτίο του μοντέλου.

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία, αυτή των 4–5 ετών, η εικόνα όχι μόνο δεν βελτιώνεται αλλά γίνεται ακόμη πιο ανησυχητική. Το Model 3 καταγράφει ποσοστό σοβαρών βλαβών 21%, υπερβαίνοντας περισσότερο από το διπλάσιο τον μέσο όρο που βρίσκεται στο 10%. Η επίδοση αυτή το τοποθετεί και εδώ ανάμεσα στα τρία λιγότερο αξιόπιστα μοντέλα της κατηγορίας.

Ακόμη και στα οχήματα 6–7 ετών, όπου πολλοί κατασκευαστές παρουσιάζουν κάποια φυσιολογική αύξηση στη φθορά, η Tesla συνεχίζει να κινείται σε ιδιαίτερα ανησυχητικά επίπεδα σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συγκεκριμένη κατηγορία, το Model 3 και το Model Y δεν αναφέρονται στα κορυφαία ή στα πιο αξιόπιστα, ενώ η συνολική εικόνα της εταιρείας υποδηλώνει ότι τα οχήματά της εμφανίζουν υψηλότερη συχνότητα σοβαρών ελαττωμάτων σε σχέση με τον μέσο όρο, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που φαίνεται να διατηρεί πιο προβλέψιμη συμπεριφορά με την πάροδο του χρόνου.

Η έρευνα τονίζει ότι, κατά μήκος όλων των ηλικιακών ομάδων, τα μοντέλα της Tesla εμφανίζουν σημαντικές αδυναμίες αξιοπιστίας, οι οποίες γίνονται ακόμα πιο έντονες όσο αυξάνεται η ηλικία και τα χιλιόμετρα του οχήματος.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ