Ποια μεταχειρισμένα 6 ετών βγάζουν τις λιγότερες βλάβες -Τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα

Mazda CX-3

Μοντέλα Ιαπώνων και Γερμανών κατασκευαστών είναι αυτά που καταλαμβάνουν τις 10 πρώτες θέσεις στα μεταχειρισμένα 6-7 ετών, στην αναφορά αξιοπιστίας του Γερμανικού TUV.

Η αξιοπιστία που επιδεικνύουν τα μοντέλα ενός κατασκευαστή αυτοκινήτου σε βάθος χρόνου κρίνουν σε μεγάλο βαθμό το κύρος και την εικόνα του στα μάτια του κοινού και όχι μόνο, αλλά και την αξία που έχουν τα αυτοκίνητά του ως μεταχειρισμένα.

Αυτό είναι και ο λόγος που αναφορές και έρευνες αξιοπιστίας όπως αυτή που πραγματοποιεί κάθε χρόνο ο γερμανικός οργανισμός TUV έχουν μεγάλη σημασία για εκείνους που ψάχνουν το επόμενο καινούργιο τους αυτοκίνητο και ακόμη πιο σημαντικά για τους οδηγούς που θέλουν να αποκτήσουν ένα μεταχειρισμένο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αναφορά του TUV βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα που συλλέγει και κατηγοριοποιεί ο γερμανικός οργανισμός με στόχο να εξακριβωθούν τα επίπεδα αξιοπιστίας των αυτοκινήτων σε βάθος χρόνο. Δεδομένα που αφορούν χιλιάδες αντίτυπα κάθε μοντέλου και προέρχονται από περίπου 9,6 εκατ. συνολικούς ελέγχους σε 226 διαφορετικά μοντέλα. Οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται στα γερμανικά KTEO θεωρούνται από τους αυστηρότερους στου κόσμο.

Να σημειωθεί ότι, όπως και με τις υπόλοιπες κατηγορίες του TUV, έτσι και στα μοντέλα 6-7 ετών που παρουσιάζονται ως τα πιο αξιόπιστα (ημερομηνία κυκλοφορίας 2016 ή 2017), γίνεται αναφορά στο ποσοστό εκείνων που δεν πέρασαν τον τεχνικό έλεγχο κατά την πρώτη επιθεώρηση καθώς παρουσίασαν κάποιο σημαντικό ή επικίνδυνο ελάττωμα -οι μικρές βλάβες δεν λαμβάνονται υπόψη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το παραπάνω σημαίνει ότι η εικόνα αξιοπιστίας που παρουσιάζουν αυτά τα μοντέλα αφορά αποκλειστικά την κατάσταση που βρίσκονται κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου. Αυτή η εικόνα επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τη συμπεριφορά του ίδιου του οδηγού αναφορικά με την σωστή περιοδική συντήρηση του αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί.

Στην αναφορά του TUV δεν λαμβάνεται υπόψη το ιστορικό του αυτοκινήτου, δηλαδή βλάβες (ασήμαντες ή σημαντικές) που μπορεί να έχουν παρουσιαστεί όλο αυτό το διάστημα και έχουν επισκευαστεί πριν από τον τεχνικό έλεγχο του γερμανικού ΚΤΕΟ -όπως και το αν έχει πραγματοποιηθεί περιοδική συντήρηση. Όλα τα μοντέλα που βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα χαρακτηρίζονται ως καλή επιλογή από τον TUV.

1. Mazda CX-3 -Ποσοστό βλαβών: 6,5%

Από την είσοδό του στις ευρωπαϊκές αγορές το 2016, το SUV της ιαπωνικής εταιρείας φιγουράρει πάντα ψηλά στις ετήσιες αναφορές του TUV και αυτό ισχύει και για τη φετινή. Το CX-3 (κεντρική φωτογραφία) καταλαμβάνει την πρώτη θέση στα μεταχειρισμένα 6-7 ετών παρουσιάζοντας το μικρότερο ποσοστό βλαβών σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα συνομήλικα μοντέλα του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

2. Audi TT -Ποσοστό βλαβών: 7,2%

Η τρίτη και τελευταία γενιά του σπορ μοντέλου της γερμανικής εταιρείας βρίσκεται στη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας του TUV. Με τις σοβαρές μηχανικές βλάβες να απουσιάζουν το ποσοστό βλαβών για το Audi TT που σταμάτησε να παράγεται φέτος βρίσκεται στο 7,2%, δείχνοντας τουλάχιστον ότι οι ιδιοκτήτες του προσέχουν πολύ την περιοδική του συντήρηση.

3. VW Golf Sportsvan -Ποσοστό βλαβών: 7,3%

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το VW Golf Sportsvan είναι επίσης ένα από τα μοντέλα του Γερμανού κατασκευαστή που βρίσκονται ψηλά στις αναφορές αξιοπιστίας του TUV, πολλές φορές ψηλότερα και σε σχέση με το «παραδοσιακό» hatchback Golf. Στη γερμανική αναφορά γίνεται λόγος για ενέργειες που έπρεπε να γίνουν από τους ιδιοκτήτες αναφορικά με τα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων, τις κλειδαριές ασφαλείας (για παιδιά) στις πίσω πόρτες και τα ρουλεμάν των τροχών.

4. Suzuki SX4 -Ποσοστό βλαβών: 7,7%

Με το εργοστάσιο της Suzuki στην Ουγγαρία να είναι υπεύθυνο για την κατασκευή του ευρωπαϊκού SX4, το SUV της ιαπωνικής εταιρείας δεν «απασχόλησε» τον TUV με σημαντικά θέματα, με τη μόνη σημαντική αναφορά τη στερέωση του πίσω άξονα (ροπές σύσφιξης για τα παξιμάδια), συγκεκριμένα όμως για τα μοντέλα παραγωγής του 2016.

5. Mercedes-Benz B-Class -Ποσοστό βλαβών: 7,8%

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαμηλό ποσοστό βλαβών παρουσίασε και η Mercedes B-Class με αναφορές για τον τεντωτήρα του ιμάντα χρονισμού, τους αερόσακους και το σύστημα διεύθυνσης. Με μόλις 7,8% τα παραπάνω προβλήματα επηρεάζουν ένα μικρό ποσοστό του συνολικού αριθμού των B-Class που κυκλοφορούν «εντός έδρας».

6. Suzuki Vitara -Ποσοστό βλαβών: 8%

Με ποσοστό στο χαμηλό 8% το Vitara, που κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Ουγγαρία, ο TUV κάνει αναφορά στον αξιόπιστο turbo κινητήρα του 1,4 λίτρου του SUV των Ιαπώνων, ο οποίος δεν παρουσιάζει προβλήματα. Και εδώ γίνεται λόγος ωστόσο για τη σωστή τοποθέτηση του πίσω άξονα αλλά και για αυξημένες φθορές στα ρουλεμάν των τροχών.

7. Mazda 2 -Ποσοστό βλαβών: 8,1%

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Mazda 2 βρίσκεται στην 7η θέση στη λίστα του TUV με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του αυτοκινήτου πόλης της ιαπωνικής εταιρείας, αλλά και τα υπόλοιπα μηχανικά του μέρη να μην απασχολούν τους ιδιοκτήτες του με προβλήματα, αν και γίνεται αναφορά για διάβρωση στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.

8. Audi Q2 -Ποσοστό βλαβών: 8,3%

Όγδοο στη λίστα του TUV με τα πιο αξιόπιστα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 6-7 ετών είναι το Audi Q2. Το μικρό SUV της γερμανικής εταιρείας φαίνεται πως έχει λύσει τα όποια «προβλήματα νεότητας» απασχολούσαν τους ιδιοκτήτες του, συγκεκριμένα με τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη των πρώτων μοντέλων που βγήκαν από τις πύλες του εργοστασίου.

9. Honda Jazz -Ποσοστό βλαβών: 8,4%

Σε όλες του τις γενιές το Honda Jazz χαρακτηρίζεται από υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας. Για το μοντέλο των Ιαπώνων τα δεδομένα δείχνουν συχνότερες από το αναμενόμενο αλλαγές μπαταρίας και μπουζί όχι όμως και άλλα προβλήματα με το Jazz να έχει και τον χαμηλότερο μέσο όρο σε χιλιόμετρα στο οδόμετρό του έναντι όλων των υπόλοιπων μοντέλων του Top 10.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

10. Mercedes A-Class -Ποσοστό βλαβών: 8,6%

Την πρώτη δεκάδα στη λίστα του TUV κλείνει η Mercedes A-Class. Με μέσο όρο στα 82.000 χιλιόμετρα όλα τα επιμέρους μηχανικά μέρη και εξαρτήματα της A-Class δεν παρουσιάζουν αξιοσημείωτα προβλήματα εκτός από τα τακάκια και τους δίσκους των φρένων, τα οποία παρουσιάζουν εντονότερη φθορά σε σχέση με τον μέσο όρο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ