
Το Mercedes Sprinter κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1995 και φέτος συμπληρώνει τα 30 του χρόνια. Όπως προστάζει η εποχή, το δημοφιλές van διατίθεται πλέον και ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Μπορεί για το μέσο οδηγό να είναι αδιάφορα τα οχήματα αυτής της κατηγορίας, για κάποιους άλλους όμως και αναφερόμαστε φυσικά στους επαγγελματίες, ισχύει το αντίθετο. Αποτελούν αναπόσπαστο «εργαλείο» της δουλειάς τους εκτελώντας διανομές δεμάτων και διαφόρων αντικειμένων. Επίσης χρησιμοποιούνται ως κινητά συνεργεία, σχολικά, τουριστικά, ενώ τα συναντάμε ακόμα και στις λαϊκές αγορές.
Το γερμανικό φορτηγό αντικατέστησε το Mercedes TN (T1) και μία από τις βασικές του διαφορές, ήταν πως η ονομασία του δεν διέθετε πια γράμματα ή αριθμούς. Πέρα αυτού, ήταν σημαντικά πιο αεροδυναμικό, με αναπόφευκτο όφελος την εξοικονόμηση καυσίμου. Η μπροστινή ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη, η κίνηση μεταδιδόταν στους πίσω τροχούς και οι κινητήρες έγιναν πιο αποδοτικοί. Η εταιρεία έδωσε μεγαλύτερη έμφαση και στον τομέα της ασφάλειας, αφού προσέφερε δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, ABS και ESP.
BUY NOW

Η δεύτερη γενιά του Sprinter παρουσιάστηκε το 2006 και ξεχώριζε για τους μεγαλύτερους χώρους και την πλουσιότερη γκάμα των εκδόσεων. Τρία χρόνια αργότερα, τοποθετήθηκε μοτέρ BlueEFFICIENCY και σύστημα start-stop, συνδράμοντας περαιτέρω στην οικονομία καυσίμου. Η τελευταία γενιά, που είναι η 3η, ήρθε το 2018. Πολύ πιο σύγχρονο πλέον εξοπλίζεται με τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, προηγμένη τηλεματική και σύστημα πολυμέσων MBUX.
Από το 2024, οι αγοραστές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν και το eSprinter. Το ηλεκτρικό μοντέλο βγαίνει σε δύο τύπους αμαξωμάτων και μήκη, καθώς και με τρεις διαφορετικές μπαταρίες. Η αυτονομία φτάνει έως τα 478 χιλιόμετρα. Ένα από αυτά μάλιστα έγινε το 5εκατομμυριοστό που κατασκευάστηκε στην πολύχρονη πορεία του. Το συγκεκριμένο ανήκει στον στόλο της FedEx και βρίσκεται στις ΗΠΑ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ