Η Meloni πάει κόντρα στην ΕΕ -Diesel και βενζίνη δεν πρέπει να εξαφανιστούν

meloni italia

Η ιταλίδα πρωθυπουργός πέταξε το γάντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποδοκιμάζοντας την απόφαση να τερματιστούν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων με θερμικά μοτέρ από το 2035.

Την έντονη αντίθεσή της με την απόφαση της ΕΕ να τερματιστούν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 εξέφρασε η πρωθυπουργός της Ιταλίας, Giorgia Meloni, κατά τη διάρκεια συνέντευξής τύπου λίγο πριν το τέλος του 2022.

Ειδικότερα, η ιταλίδα πρωθυπουργός χαρακτήρισε την απόφαση να δοθεί τέλος στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων diesel και βενζίνης, «μη λογική, αλλά και βαθιά επιβλαβή για το παραγωγικό σύστημα της χώρας».

Οι δηλώσεις της Meloni χαιρετίστηκαν από τον πρόεδρο της Αυτοκινητικής Ένωσης της Ιταλίας, Angelo Sticchi Damiani. Ειδικότερα, στο πλαίσιο ανακοίνωσης, ο Damiani απηύθυνε «ένα χειροκρότημα στο θάρρος και τη σαφήνεια της πρωθυπουργού Giorgia Meloni η οποία αναφέρεται σε μια αλήθεια η οποία έχει γίνει πλέον επαληθεύσιμη από οποιονδήποτε».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων

«Δηλαδή, ότι η απαγόρευση των οχημάτων εσωτερικής καύσης το 2035 φαίνεται να είναι μια επιλογή που στερείται λογικής», πρόσθεσε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αντίστοιχη στάση κρατά η μεγαλύτερη μερίδα των πολιτικών προσώπων της Ιταλίας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα των Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Matteo Salvini, ο οποίος στις 5 Δεκεμβρίου χαρακτήρισε το “ban” των συμβατικών αυτοκινήτων αποτέλεσμα «ψευδο- περιβαλλοντικού φονταμενταλισμού» ενώ επανέλαβε ότι η μετάβαση στο πρότυπο ρύπων Euro 7 από το 2025 «δεν έχει κανένα οικονομικό, περιβαλλοντικό ή κοινωνικό νόημα» και «κινδυνεύουμε να αφήσουμε άνεργους δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους».

Ο Salvini, όπως και η Meloni, θεωρεί ότι η απότομη μετάβαση στο καθεστώς της ηλεκτροκίνησης θα «δέσει τα χέρια και τα πόδια της Ευρώπης», η οποία θα… υποταχθεί στην «κινεζική δικτατορία», δεδομένου ότι η ασιατική χώρα έχει σαφές προβάδισμα στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κατέχοντας έναν ρόλο σχεδόν μονοπωλιακού χαρακτήρα στο εμπόριο πρώτων υλών που είναι απαραίτητες για την κατασκευή μπαταριών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζεται ότι ενάντια στην κατάργηση των πωλήσεων συμβατικών αυτοκινήτων είχε ταχθεί και η προηγούμενη ιταλική κυβέρνηση με επικεφαλής τον Mario Draghi.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ