
Κοντά στο επόμενο στάδιο βρίσκεται το έργο που θα δώσει πνοή στον Κηφισό, στη Σχιστού–Σκαραμαγκά και στην Ε.Ο. Αθηνών–Κορίνθου και θα κοστίσει 65 εκατομμύρια ευρώ.
Η Αθήνα εδώ και χρόνια ζει καθημερινά με το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό και στην Εθνική Οδό Αθηνών–Κορίνθου. Τώρα, το μεγαλύτερο οδικό έργο που σχεδιάζεται στη Δυτική Αττική ετοιμάζεται να περάσει από τα χαρτιά στην υλοποίηση, με στόχο να αποσυμφορήσει κομβικά σημεία και να αλλάξει ριζικά την εικόνα των μετακινήσεων.
Πρόκειται για τον Τριπλό Κόμβο Σκαραμαγκά, ένα έργο-κλειδί προϋπολογισμού 65 εκατ. ευρώ, το οποίο αναμένεται να συνδέσει τη Δυτική Περιφερειακή του Αιγάλεω με την Εθνική Οδό, την Αττική Οδό αλλά και τη Λεωφόρο Σχιστού.
BUY NOW

Σύμφωνα με δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Δημήτρη Αναγνώπουλου που είχαν γίνει στα μέσα Μαΐου, έχουν ήδη εγκριθεί οι περιβαλλοντικοί όροι και οι απαλλοτριώσεις. Τώρα, στο 5ο Thessaloniki Metropolitan Summit, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας διαβεβαίωσε πως το έργο σύντομα θα περάσει από το στάδιο του υποσχεδιασμού σε αυτό της ουσιαστικής εξέλιξης.
Ο νέος κόμβος θα έχει μήκος 7,4 χλμ. και θα περιλαμβάνει δύο νέους ανισόπεδους κόμβους (Σκαραμαγκά και Ναυπηγείων) καθώς και την αναβάθμιση του υφιστάμενου ανισόπεδου κόμβου Σχιστού.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της προαίρεσης, προβλέπεται η οδική σύνδεση με το υφιστάμενο δίκτυο του Επιχειρηματικού Πάρκου Φυλής, μήκους 2,3 χλμ., το οποίο περιλαμβάνει αναβάθμιση δύο κόμβων που συνδέουν τον Χώρο Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) με τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ. Έργο που επίσης θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση του Κηφισού.

Τα βασικά αναμενόμενα οφέλη από την υλοποίηση του έργου είναι η δημιουργία του άξονα Λ. Σχιστού – ΔΠΛΑ, η εξάλειψη κυκλοφοριακών προβλημάτων στη Λ. Σχιστού, η αποσυμφόρηση της Λ. Κηφισού και της Ε.Ο. Αθηνών–Κορίνθου, καθώς και η αναβάθμιση της Εθνικής Οδού με τρεις λωρίδες στην περιοχή των ανισόπεδων κόμβων Σχιστού – Σκαραμαγκά. Στην πράξη, ο Τριπλός Κόμβος Σκαραμαγκά είναι το έργο που αναμένεται να αλλάξει τον χάρτη των μετακινήσεων στη Δυτική Αθήνα.