Αυτό είναι το μεγαλύτερο έργο που κατασκευάζεται στην Αθήνα -Δείτε βίντεο από τις εργασίες

Μετρό

Τον συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας θα αλλάξει η Γραμμή 4 του Μετρό που θα προσθέσει 15 σύγχρονους σταθμούς.

Σε φάση συναρμολόγησης βρίσκεται ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη», που θα φροντίσει για τη διάνοιξη της σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό από το Φρέαρ Βεΐκου. Η Νίκη θα συναντηθεί με τον πρώτο μετροπόντικα, την «Αθηνά», που έχει ήδη ξεκινήσει το ταξίδι του από το Φρέαρ Κατεχάκη.

Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα μας, η κατασκευή της Γραμμής 4 του μετρό είναι ένα έργο κομβικής σημασίας για την Αθήνα, καθώς θα εξυπηρετεί 350.000 πολίτες, ενώ οι μετακινήσεις με ΙΧ αναμένεται να μειωθούν κατά 53.000 ΙΧ αναμένεται να μειωθούν κατά 53.000 ημερησίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα Γραμμή, στην πρώτη φάση ανάπτυξής της (Άλσος Βεϊκου - Γουδή), που αναμένεται να ολοκληρωθεί προς το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, θα αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σιδηρόδρομο διπλής τροχιάς, μήκους 12,8 χιλιομέτρων.

Γραμμή 4 Μετρό

Οι σταθμοί θα είναι οι εξής: Άλσος Βεϊκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.

Όπως και στο Μετρό της Θεσσαλονίκης που βρίσκεται ένα βήμα πριν τη λειτουργία του, οι συρμοί θα είναι driverless (χωρίς οδηγό) και η λειτουργία τους θα ελέγχεται μέσω του Κέντρου Ελέγχου της Γραμμής 4, ενώ στις αποβάθρες θα υπάρχουν αυτοματοποιημένες θύρες που θα ανοίγουν μόνο κατά την άφιξη των συρμών, γεγονός που θα συνδράμει στην ενίσχυση της ασφάλειας του επιβατικού κοινού.

Θα εξυπηρετεί οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού, αλλά και σημαντικές υπηρεσίες, επιτρέποντας τη σύνδεση του Άλσους Βεΐκου με τα Δικαστήρια σε διάστημα 5 λεπτών και με την Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από 20 καινούργιους συρμούς, τελευταίας τεχνολογίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το έργο αναμένεται να έχει ευεργετική επίδραση στις μετακινήσεις, στην ποιότητα ζωής των πολιτών, στο περιβάλλον και στην ευρύτερη οικονομική δραστηριότητα.

Ακολουθεί βίντεο από τη συναρμολόγηση του δεύτερου Μετροπόντικα

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ