Η μεγαλύτερη αστική σήραγγα στην Αθήνα -Πότε θα ξεκινήσει, πότε θα είναι έτοιμη

road tunnel ipothalasia siragga zeuksi maliakou

Εντός του νέου έτους θα κριθεί η τύχη της επέκτασης της Λεωφ. Κύμης που μόλις πάρει «σάρκα και οστά» θα βελτιώσει σημαντικά τις μετακινήσεις των πολιτών.

Μετατίθεται όπως φαίνεται το χρονικό σημείο έναρξης υλοποίησης του έργου επέκτασης της Λεωφ. Κύμης που μόλις παραδοθεί θα αποσυμφορήσει την έξοδο Μεταμόρφωση στην Αττική Οδό.

Το έργο έχει βρεθεί αντιμέτωπο με το Συμβούλιο της Επικρατείας αλλά και την εξεύρεση κεφαλαίων για τη χρηματοδότησή του.

Η εκδίκαση της δικαστικής προσφυγής του Δήμου Ηρακλείου στο ΣτΕ που ήταν προγραμματισμένη για τις 14 Νοεμβρίου ορίστηκε για τις 22 Φεβρουαρίου 2024, την ίδια ώρα που το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καταβάλλει προσπάθειες προκειμένου να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου η οποία θα επιτρέψει στον ανάδοχο (κοινοπραξία Τέρνα-Άκτωρ-Intrakat) να πιάσει δουλειά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αττική Οδός

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η επέκταση της Λεωφ. Κύμης βρίσκεται σε περίοπτη θέση στην ατζέντα του υπουργείου, καθώς εκτιμάται ότι θα εξομαλύνει τις μετακινήσεις στην Αττική Οδό, και ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα εκτροχιασμού του έργου.

Τον θετικό αντίκτυπο του έργου αναγνωρίζει και ο Δήμος Ηρακλείου, ο οποίος ωστόσο ζητάει το τμήμα που θα περνάει από το Ηράκλειο να γίνει σκεπαστό.

H προθεσμία εκτέλεσης των εργασιών έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης κάτι που σημαίνει ότι εφόσον ξεκινήσουν οι εργασίες μέσα στο 2024, το έργο θα είναι έτοιμο το 2028.

Αντικείμενο του δημόσιου έργου, προϋπολογισμού 244,5 εκατ. ευρώ, που θα εκτελεστεί μέσα στα διοικητικά όρια των Δήμων Λυκόβρυσης-Πεύκης, Ηρακλείου και Κηφισιάς, είναι η ολοκλήρωση της Λεωφόρου Κύμης, στο τμήμα από την Αττική Οδό έως τον Α/Κ της Ε.Ο. Νο 1 (Καλυφτάκη), που αφορά στην μελέτη και κατασκευή οδικού άξονα διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους περίπου 3,8 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον σχεδιασμό περιλαμβάνεται, επίσης, η κατασκευή σήραγγας 2,4 χλμ. που θα κατασκευαστεί με υπόγεια διάνοιξη (ενδεικτικού μήκους 1,25 χλμ). μέχρι την οδό Κανάρη στο κέντρο της Πεύκης και με εκσκαφή και επανεπίχωση (Cut & Cover) για ακόμα 1,15 χλμ. μέχρι την οδό Χαλκίδος στην Πεύκη.

Με το συγκεκριμένο έργο θα δημιουργηθεί μία νέα έξοδος προς την Εθνική Οδό στον κόμβο της Καλυφτάκη και έτσι οι οδηγοί θα γλιτώνουν τις ουρές που σχηματίζονται στον κόμβο της Μεταμόρφωσης και προκαλούν τεράστια ταλαιπωρία στους πολίτες.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ