Η μεγαλύτερη αστική σήραγγα έρχεται στην Αθήνα -Πού θα κατασκευαστεί το μεγάλο έργο

τούνελ

Το έργο της επέκτασης της Λεωφ. Κύμης θα δημιουργήσει μια νέα έξοδο προς την Εθνική Οδό, βάζοντας τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών.

Σε περίοπτη θέση στην ατζέντα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται η επέκταση της Λεωφ. Κύμης, ένα έργα το οποίο υπόσχεται να αποσυμφορήσει τον ανισόπεδο κόμβο Μεταμόρφωσης, όπου καθημερινά σχηματίζονται ατελείωτες ουρές οχημάτων, στην Αττική Οδό.

Το έργο βρίσκεται ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας, μιας και υπάρχει ανάδοχος. Παρ’ όλα αυτά, εκκρεμεί η εκδίκαση της προσφυγής του Δήμου Ηρακλείου, ο οποίος εμμένει στο αίτημα η διάνοιξη της Κύμης να γίνει με σκεπαστό το κομμάτι της νέας διαδρομής ώστε να αποφευχθεί η διχοτόμηση της πόλης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, δεν έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση, κάτι που είναι απαραίτητο για να προχωρήσει το έργο, ενώ γίνεται αγώνας προκειμένου αυτό το εμπόδιο να ξεπεραστεί, όπως δήλωσε προ λίγων ημερών ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, στο συνέδριο «Υποδομές και Δίκτυα».

Αττική Οδός

«Το έργο της Λεωφ. Κύμης είναι ένα ζήτημα το οποίο είναι ανοικτό. Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε την αναγκαία χρηματοδότηση και εκτιμώ ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα έχουμε συγκεκριμένες απαντήσεις επί αυτού. Είναι μια δύσκολη άσκηση την οποία τρέχουμε, συνολικά, για πολλά δημόσια έργα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Υπενθυμίζεται ότι αντικείμενου του έργου, προϋπολογισμού 244,5 εκατ. ευρώ, που θα εκτελεστεί μέσα στα διοικητικά όρια των Δήμων Λυκόβρυσης-Πεύκης, Ηρακλείου και Κηφισιάς, είναι η ολοκλήρωση της Λεωφόρου Κύμης, στο τμήμα από την Αττική Οδό έως τον Α/Κ της Ε.Ο. Νο 1 (Καλυφτάκη), που αφορά στην μελέτη και κατασκευή οδικού άξονα διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους περίπου 3,8 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον σχεδιασμό περιλαμβάνεται, επίσης, η κατασκευή σήραγγας 2,4 χλμ. που θα κατασκευαστεί με υπόγεια διάνοιξη (ενδεικτικού μήκους 1,25 χλμ). μέχρι την οδό Κανάρη στο κέντρο της Πεύκης και με εκσκαφή και επανεπίχωση (Cut & Cover) για ακόμα 1,15 χλμ. μέχρι την οδό Χαλκίδος στην Πεύκη.

Με το συγκεκριμένο έργο θα δημιουργηθεί μια νέα έξοδος προς την Εθνική Οδό στον κόμβο της Καλυφτάκη και έτσι οι οδηγοί θα γλιτώνουν τις ουρές που σχηματίζονται στον κόμβο της Μεταμόρφωσης και προκαλούν τεράστια ταλαιπωρία στους πολίτες. H προθεσμία εκτέλεσης των εργασιών έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ