Η μεγάλη υπογειοποίηση της Αθήνας -Πού γίνεται, ποια συνοικία αλλάζει [βίντεο]

σιδηροδρομική σήραγγα σεπολίων

Παίρνει σιγά-σιγά μορφή ο υπογειοποιημένος τετραπλός σιδηροδρομικός διάδρομος στα Σεπόλια που θα οδηγήσει στην πύκνωση των δρομολογίων και την αναβάθμιση της περιοχής.

Προχωρούν οι εργασίες κατασκευής του υπογειοποιημένου τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στην περιοχή των Σεπολιών που θα αναβαθμίσει τόσο τον σιδηρόδρομο όσο και τη ζωή των κατοίκων.

Ειδικότερα, το έργο αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου με μήκος 2,36 χλμ. από τα οποία τα 1,91 χλμ. θα είναι υπογειοποιημένα. Θα ξεκινά από την έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών προς Θεσσαλονίκη (ΧΘ 10+821) και θα καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες (ΧΘ 13+181) στη περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων όπου θα συναντά τον νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σήραγγα θα περιλαμβάνει 4 γραμμές, έχοντας αφετηρία την οδό Σεπολίων και θα καταλήγει στην οδό Σιώκου με ενδιάμεση στάση την οδό Αγίου Μελετίου.

Η νέα σιδηροδρομική γραμμή θα αντικαταστήσει την υφιστάμενη επίγεια, και κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας -πρώτα ο Δυτικός διάδρομος που θα εξυπηρετεί την κίνηση των υπεραστικών συρμών και κατόπιν ο Aνατολικός που θα εξυπηρετεί την κίνηση των προαστιακών.

σιδηροδρομική σήραγγα Σεπολίων
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το έργο χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα απαιτητικό σε τεχνικό επίπεδο, καθώς το μέγιστο βάθος της σήραγγας θα είναι στα 19 μέτρα κάτω από το έδαφος, αλλά μόλις παραδοθεί θα αναβαθμίσει πλήρως τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, δεδομένου ότι θα προσφέρει την αναγκαία χωρητικότητα για την πύκνωση των δρομολογίων.

σιδηροδρομική σήραγγα Σεπολίων

Παράλληλα, θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αισθητική αναβάθμιση της περιοχής, κυρίως λόγω της ουσιαστικής ενοποίησης του συνόλου της έκτασης της οδού που μέχρι σήμερα είναι διαχωρισμένη από το «φράγμα» του σιδηροδρόμου και της απόδοσης στη γειτονιά μιας κεντρικής νησίδας με δένδρα, θάμνους και ελεύθερους χώρους αναψυχής.

Τέλος, θα καταστούν ασφαλέστερες οι διελεύσεις πεζών και οχήματων, και θα περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό ο θόρυβος από τη διέλευση των συρμών.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ