Έρχονται μεγάλες αλλαγές στα βενζινάδικα -Η απόφαση των Γερμανών που αλλάζει τα δεδομένα

πρατήριο υγρών καυσίμων

Μια πρωτοφανή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα απόφαση αναμένεται να λάβει η Γερμανία, η οποία θέλει να επιταχύνει τον μετασχηματισμό των πρατηρίων υγρών καυσίμων.

Η Γερμανία θέλει να γίνει η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που θα επιβάλλει φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλα σχεδόν τα πρατήρια υγρών καυσίμων της, όπως προμήνυσε ο Γερμανός Καγκελάριος, Όλαφ Σολτς, στο περιθώριο της έκθεσης αυτοκινήτου του Μονάχου.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, το προσεχές διάστημα θα εισαχθεί νόμος που θα υποχρεώνει το 80% των πρατηρίων υγρών καυσίμων της Γερμανίας να εφοδιαστούν με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, με μίνιμουμ ισχύ 150 kW.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που, όπως είναι κατανοητό, ταράζει τα λιμνάζοντα νερά, προκαλώντας τεκτονικές αλλαγές στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Σημειώνεται ότι o Σολτς δεν προέβη σε περαιτέρω λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα, πότε θα ψηφισθεί ο νέος νόμος και για το αν δοθούν κάποια κίνητρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όλαφ Σολτς

Αυτή τη στιγμή η Γερμανία αριθμεί περί τους 90.000 φορτιστές και μέχρι το 2030 επιθυμεί να αυξήσει τον αριθμό σε 1 εκατ.

Παράλληλα, στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2030 ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αυξηθεί σε 15 εκατ. -ένας στόχος ιδιαίτερα φιλόδοξος δεδομένου ότι μέχρι τον περασμένο Απρίλιο, ο αριθμός δεν ξεπερνούσε τα 1,2 εκατ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το υποαναπτυγμένο δίκτυο υποδομών φόρτισης είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που αποθαρρύνουν τους οδηγούς από το να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο

φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ερωτηθείς, τέλος, για την επέλαση των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη, ο Σολτς υποστήριξε ότι ο «ανταγωνισμός δεν μας τρομάζει. Τη δεκαετία του 1980 έλεγαν ότι την αγορά θα κατακτήσουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. 20 χρόνια αργότερα αυτό έλεγαν για “Made in Korea” και τώρα αυτό λένε για τα κινεζικά». Εμφανίστηκε δε βέβαιος ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεχίσουν να είναι ανταγωνιστικές.

Υπενθυμίζεται ότι στη Γερμανία έχει ήδη αρχίσει να συντελείται ένας μετασχηματισμός στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Όπως έχουμε γράψει, η εταιρεία καυσίμων Aral ανακοίνωσε επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ σε φορτιστές που θα εγκατασταθούν στα πρατήριά της, έτσι ώστε μέχρι το τέλος του έτους ο αριθμός φορτιστών της να ανέλθουν σε 3.000 και μέχρι το τέλος του 2025 σε 5.000. -Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ