
Με αρνητικό πρόσημο κινήθηκαν οι ταξινομήσεις των αμιγώς βενζινοκίνητων και ηλεκτρικών μοντέλων τον Αύγουστο.
Περισσότεροι από 5 στους 10 Έλληνες αγόρασαν κάποιο καινούριο υβριδικό μοντέλο τον Αύγουστο ενισχύοντας περαιτέρω την αγορά των εξηλεκτρισμένων μοντέλων.
Επίσης το αξιοσημείωτο στις πωλήσεις του 8ου μήνα αποτέλεσε το γεγονός ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είχαν αρνητικό πρόσημο το οποίο σύμφωνα με στελέχη της αγοράς οφείλεται στην έλλειψη της επιδότησης από το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» εξαιτίας της εξάντλησης των διαθέσιμων πόρων ενώ το υψηλότερο ποσοστό πτώσης σημείωσαν τα αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα.
BUY NOW
Αντίθετα το υψηλότερο ποσοστό ανόδου τον Αύγουστο κατείχαν τα Plug-In Hybrid μοντέλα.

Πιο συγκεκριμένα τον Αύγουστο τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν την πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ακολουθούμενα με μια μεγάλη πλέον διαφορά από τα βενζινοκίνητα τα οποία σημείωσαν πτώση ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν τα plug-in hybrid μοντέλα.
Ειδικότερα οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων κατέλαβαν το 51,2% του συνόλου των πωλήσεων τον Αύγουστο έναντι 48,4% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 με αποτέλεσμα να έχουν καταγράψει νέα άνοδο 2,7%.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με σημαντικά μειωμένο ποσοστό 25,6% έναντι 32,5% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 καταγράφοντας πτώση 6,9%.
Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς Plug-in Υβριδικά μοντέλα με 9,9% έναντι 5,9% σημειώνοντας άνοδο 4%.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σημείωσαν πτώση 1,1% εξαιτίας της έλλειψης πόρων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» με αποτέλεσμα να καταλάβουν το 5,3% του συνόλου της αγοράς τον Αύγουστο έναντι 6,3% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Στη συνέχεια ακολουθούν τα αυτοκίνητα diesel με ποσοστό 4,6% τα οποία σημείωσαν οριακή άνοδο 0,4% καθώς τον αντίστοιχο μήνα του 2024 κατέλαβαν το 4,2% της αγοράς.
Τα Υγραεριοκίνητα μοντέλα σημείωσαν άνοδο 0,8% καθώς κατέλαβαν το 3,4% του συνόλου της αγοράς τον Αύγουστο έναντι 2,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Τέλος τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δεν κατάφεραν να σημειώσουν καμία πώληση.
Σε επίπεδο έτους τα Υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν το 49,2% του συνόλου της αγοράς σημειώνοντας άνοδο 8,5% και ακολουθούν τα βενζινοκίνητα με 32,5% (-6,6%), τα Plug-in Hybrid με 6,8% (1,4%), τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με 5,3% (0,5%), τα πετρελαιοκίνητα με 3,2% (-5,2%), τα Υγραεριοκίνητα με 3% (1,5%) και στην τελευταία θέση τα Αεριοκίνητα (φυσικό αέριο) με μηδενικό ποσοστό επί των πωλήσεων.

SUV ήταν 7 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα!
Την κατηγορία Β επέλεξε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 56,7% εκ των οποίων το 38,4% αφορούσε σε SUV μοντέλα.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 26,7% εκ του οποίου το 21,4% αφορά σε SUV μοντέλα.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κατηγορία D με ποσοστό 7,8% εκ του οποίου το 7,1% αφορά σε SUV μοντέλα.
Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία A με 6,9% (6,2% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,5% (0,5% τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,2% (0,3% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,3% και οι κατηγορίες MPV – Combi με 0,7%.
Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV τον Αύγουστο κατέλαβαν το 69,5% καταγράφοντας άνοδο 5,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024 όπου το ποσοστό των SUV ανήλθε σε 59%.