Έρχονται με ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. τα νέα plug-in υβριδικά της VW

VW Golf GTE

Η τελευταία στροφή στο δρόμο των plug-in υβριδικών της Volkswagen, πριν την πλήρη μετάβαση της εταιρείας στον αμιγή ηλεκτρισμό, υπόσχεται αυτονομία στο e-mode που θα αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα.

Τα plug-in υβριδικά είναι για το γερμανικό όμιλο, όπως και για τη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών, ένα μεταβατικό στάδιο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους. Η Volkswagen έχει αξιοσημείωση επιτυχία με αυτά τα «ενδιάμεσα» συμβατικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως τα Golf, Tiguan και Passat PHEV, που εκφράζεται με την πρόβλεψη 150 χιλιάδων πωλήσεων φέτος ανά τον κόσμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενόψει της μετάβασης σε μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Volkswagen προετοιμάζει ως «κύκνειο άσμα» των plug-in υβριδικών τη δεύτερη γενιά τους, «PHEV II», η οποία θα συνδυάζει τον ηλεκτροκινητήρα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.5 TSI Evo II και με μια εξέλιξη του υπάρχοντος φίλτρου μικροσωματιδίων.

Το υβριδικό σύστημα θα αποτελείται επίσης και από μπαταρία αρκετής χωρητικότητας ώστε να επιτυγχάνεται ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων, ενώ θα έχει και τη δυναμικότητα φόρτισης μόλις 30 λεπτών σε ταχυφορτιστή.

Άλλωστε, από την 1η Ιανουαρίου του 2022 οι αλλαγές στη νομοθεσία αρκετών χωρών θα επιβάλλουν στους κατασκευαστές να παρέχουν ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 60 χιλιομέτρων με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων τους - κάτι που μέχρι στιγμής στις περισσότερες δεν επιτυγχάνεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά από αυτή τη γενιά των plug-in υβριδικών Volkswagen θα επέλθει και το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης για τη γερμανική εταιρεία, στο ξημέρωμα της νέας δεκαετίας και μιας καινούριας σελίδας για την παγκόσμια αυτοκίνηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ