McLaren GTS: Αναβάθμιση για το θερμικό grand tourer των 626 ίππων

McLaren GTS

Με έναν ελαφρύ ανασχεδιασμό, τη μείωση του βάρους στα 1.520 κιλά, εντυπωσιακή αναλογία 0,41 ίππων ανά λικό και νέα υλικά στο εσωτερικό της, η McLaren GT μετονομάστηκε σε GTS για το 2024.

Οι αλλαγές που έκανε η βρετανική εταιρεία επικεντρώθηκαν, κατά συνέπεια, στην απόδοση και στη βελτίωση της άνεσης. Ξεκινώντας από τις πρώτες, η McLaren άντλησε 14 ίππους παραπάνω από τον twin-turbo V8 κινητήρα των 4.0 λίτρων, φτάνοντας την απόδοσή του στους 626 hp.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το peak της ισχύος εμφανίζεται στις 7.500 στροφές, ενώ το αντίστοιχο των 630 Nm της ροπής παρουσιάζεται στις 5.500-6.500 σ.α.λ. του κινητήρα. Η McLaren υποστηρίζει ότι η GTS διαθέτει τα κορυφαία σχέση κιλών ανά ίππο στην κατηγορία, με 412 hp ανά τόνο. Συγκριτικά, η Bentley Continental GT V8 έχει 254 hp ανά τόνο και η Porsche 911 Turbo S 396 hp / τόνο.

Με τη βελτίωση της ισχύος σε συνδυασμό με την περικοπή 10 κιλών από το συνολικό βάρος (1.520 kg) ήρθε και η μείωση του χρόνου της επιτάχυνσης 0-100 km/h, η οποία μπορεί να είναι μόνο 1 δέκατο του δευτερολέπτου αλλά αυτό το δέκατο είναι ουσιώδες αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο γοήτρου που πετυχαίνει αυτό το sprint σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές της GTS είναι η περαιτέρω τελειοποίηση του συστήματος ανύψωσης του ρύγχους. Με ηλεκτροϋδραυλική λειτουργία το σύστημα αυτό αυξάνει το ύψος του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου από το έδαφος μέχρι και στα 13 εκατοστά. Έτσι, παρέχει τις δυνατότητες κίνησης ενός πιο καθημερινού αυτοκινήτου. Η βελτίωση μείωσε το χρόνο ανύψωσης ή χαμηλώματος του ρύγχους στα 4,0 δευτερόλεπτα, δηλαδή στο μισό χρόνο σε σχέση με τη GT.

Το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, ένα από τα δυνατά στοιχεία της GT, βελτιώθηκε στα σημεία για ακόμα καλύτερη απόκριση και πληροφόρηση. Και πάλι, για την άνεση στην καθημερινότητα, το σύστημα αυτό ελαφραίνει το τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες για να διευκολύνει την καθημερινή κίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εσωτερικό δεν έχει αξιοσημείωτες αλλαγές. Η κεντρική οθόνη πολυμέσων των 7 ιντσών παραμένει απαράλλαχτη σε σχέση με της GT, ενώ διατίθενται πλέον διαφορετικά υλικά με περισσότερες επιλογές συνδυασμών τους.

Στη Βρετανία η McLaren GT κοστίζει 167.560 λίρες (193 χιλιάδες ευρώ), αλλά η GTS θα είναι λίγο πιο “τσιμπημένη”, πιθανότατα αγγίζοντας πλέον τις 200 χιλιάδες ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ