
Δώδεκα Mazda CX-30 διένυσαν περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα σε όλη τη Σουηδία, τη Φινλανδία και τη Νορβηγία, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά βιοκαύσιμα.
Τα αυτοκίνητα εξοπλίζονταν με το βενζινοκινητήρα e-Skyactiv G 2,5 λίτρων με ισχύ 140 ίππους, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο συγκεκριμένο μοντέλο και διαθέτει τη δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων, καθώς και το ήπιο υβριδικό σύστημα M Hybrid της ιαπωνικής μάρκας.

Το ταξίδι από τη Βαλτική προς την Αρκτική είναι μόνο ένα παράδειγμα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην προσπάθειά της για μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στα βιώσιμα. Να υπενθυμίσουμε πως η αντιπροσωπεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, εφοδιάζει τον στόλο Heritage Fleet, με βιοκαύσιμα από το 2023. Την ίδια χρονιά, ένα MX-5 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που ολοκλήρωσε έναν αγωνιστικό γύρο σε πίστα και στις τέσσερις χώρες με βιοκαύσιμα.
BUY NOW
Τα CX-30 κατανάλωσαν 100% βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς της εταιρείας SUSTAIN, το οποίο κατασκευάζεται από γεωργικά απόβλητα. Άχρηστα για τα ζώα ή τους ανθρώπους. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν χρειάστηκε καμία απολύτως τροποποίηση για να λειτουργήσει το αυτοκίνητο με τα συγκεκριμένο προϊόν. Κορυφαίο στέλεχος δήλωσε πως η Mazda θα συνεχίσει να εξελίσσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, παράλληλα με την ανάπτυξη των ηλεκτρικών.

Από το εν λόγω εγχείρημα αποδείχθηκε η ικανότητα κίνησης του μοντέλου σε ακραίες συνθήκες, ενώ υπολογίστηκε πως εξοικονομήθηκαν 317 κιλά CO2. Ο David Richardson, διευθυντής της SUSTAIΝ εξέφρασε την περηφάνειά του εξαιτίας της συνεργασίας του με την Mazda, αλλά και για τις μελλοντικές προοπτικές που ανοίγονται. Τα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνονται και πληθύνονται, όμως εξακολουθούν και κυκλοφορούν ακόμα εκατομμύρια άλλα, με συμβατικά μοτέρ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ